Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 38 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    klopt het trouwens dat brad eerst bricker was? dat wordt geregeld gezegd, ik betwijfel het, de dubbele spatie rond komma's in brad zijn posts deed bricker niet en die was veel grover in de mond, meer recht voor zijn raap terwijl brad alles via omwegen doet.
    dat was trouwens ook iemand die van pmen sturen hield, maar dat is de enige overeenkomst die ik kan vinden.
    Honderd procent één en dezelfde persoon. Naast dat ie nogal van pm'etjes hield, was de inhoud ook exact hetzelfde. De spaties is ie pas later gaan doen, deed ie in het begin als Brad ook niet. Ook Bricker zag alles wat niet voor hem was, of kritiek had, als één grote groep, waar hij in z'n eentje tegen moest strijden. Had het ook over tikjes uitdelen, de les lezen, trolls, kliek, groepjes, vriendjes, etc. Exact dezelfde bewoording. Brad refereert ook telkens terug naar een uit de hand gelopen topic waar ene Beck het in meer of mindere mate voor Brad opnam. Laat dat nu net een topic zijn waar ie nog als Bricker postte. Toen is ie door meerdere mensen, met de beste bedoelingen, aangeraden iets in te dammen, omdat hij degene zou zijn die aan het kortste eind zou trekken. Die mensen zag ie ook maar als trolls, kliek, vriendjes, etc. en de uitkomst laat zich raden. Bricker kreeg een ban van twee maand aan z'n broek, ik geloof toen nog van Bert. Dat ie het nu op een andere manier doet is dat er kennelijk nog wel een klein beetje besef is dat ie anders weer aan het kortste eind trekt. Maar de verdere bewoording; exact hetzelfde. In z'n pm's is ie ook nog steeds dezelfde Bricker.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Als ik vanavond thuis kom en m'n vrouw flink begin af te snauwen dat het eten niet te nassen is en het huis een bende is hoef ik ook niet te verwachten dat ze er in de slaapkamer lekker bovenop komt zitten. Terwijl we dan toch in een hele ander setting en andere kamer zijn.

Maar de waarheid mag gezegd worden, toch? ☺

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Honderd procent één en dezelfde persoon. Naast dat ie nogal van pm'etjes hield, was de inhoud ook exact hetzelfde. De spaties is ie pas later gaan doen, deed ie in het begin als Brad ook niet. Ook Bricker zag alles wat niet voor hem was, of kritiek had, als één grote groep, waar hij in z'n eentje tegen moest strijden. Had het ook over tikjes uitdelen, de les lezen, trolls, kliek, groepjes, vriendjes, etc. Exact dezelfde bewoording. Brad refereert ook telkens terug naar een uit de hand gelopen topic waar ene Beck het in meer of mindere mate voor Brad opnam. Laat dat nu net een topic zijn waar ie nog als Bricker postte. Toen is ie door meerdere mensen, met de beste bedoelingen, aangeraden iets in te dammen, omdat hij degene zou zijn die aan het kortste eind zou trekken. Die mensen zag ie ook maar als trolls, kliek, vriendjes, etc. en de uitkomst laat zich raden. Bricker kreeg een ban van twee maand aan z'n broek, ik geloof toen nog van Bert. Dat ie het nu op een andere manier doet is dat er kennelijk nog wel een klein beetje besef is dat ie anders weer aan het kortste eind trekt. Maar de verdere bewoording; exact hetzelfde. In z'n pm's is ie ook nog steeds dezelfde Bricker.
    M.a.w. het 'groepje' dat een hekel aan hem heeft kan zomaar eens groter zijn dan gedacht werd........

Senior Member

Standaard

Ik moet trouwens oppassen wat ik zeg want ik heb mezelf een afkoelingsperiode opgelegd. Wat een ergernis is dat kutventje; alles wordt verdraaid, aangepast, stoken, etc. Zo erg zelfs dat ik van een mod op mijn kloten kreeg wat werkelijk nergens op sloeg! Bij mij suddert dit behoorlijk na.

Senior Member

Standaard

Dat weet ik wel zeker. Ze zijn alleen wel wat wijzer dan de mensen die wel reageren, zo eerlijk ben ik ook. Mitch heeft het er niet zo op dat men ouwe koeien uit de sloot haalt. Ik begrijp dat ook wel, anders houdt iets nooit op, alleen is het wel een soortement van disclaimer waarom er elke keer weer irritatie ontstaat richting Brad. Er zit nou eenmaal wel een hele geschiedenis aan vast. Oorzaak-gevolg. Het zijn niet de mensen die reageren die de oorzaak zijn, ze houden alleen wel iets in stand. Ik heb me ook allang voorgenomen om verder niet meer inhoudelijk op Brad te reageren. Alleen een cynisch grapje zo nu en dan, ik beken dat ik dat maar moeilijk kan onderdrukken.
    Laatst gewijzigd door Brum; 16 augustus 2016 om 11:25

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Ik moet trouwens oppassen wat ik zeg want ik heb mezelf een afkoelingsperiode opgelegd. Wat een ergernis is dat kutventje; alles wordt verdraaid, aangepast, stoken, etc. Zo erg zelfs dat ik van een mod op mijn kloten kreeg wat werkelijk nergens op sloeg! Bij mij suddert dit behoorlijk na.
    Niet doen joh, daar heb je alleen jezelf maar mee.

Senior Member

Standaard

Hoelang hield Don Quichote zijn strijd tegen de molens vol? Brad strijdt nu zijn strijd voor meer dan één jaar. Scheldt, wordt uitgescholden, wordt berispt en beschimt, maar gaat onverdroten door. Als ik, los van de strijd, zo'n beeld had neergezet bij een social community, dan zou ik mij schamen, mij rot voelen, mijn conclusies trekken. Behoudens een Jackal & Hyde syndroom, kan het toch haast niet anders dan dat op zijn minst een deel van zijn gedrag ook in andere sociale of commerciele omgevingen zich moeten openbaren. Hoewel hij natuurlijk een heel ander beeld schetst (is volgens eigen zeggen populair bij vrienden, de vrouwtjes, collegea en op andere fora), betreur ik het oprecht dat de energie die hij steekt in zijn strijd, niet steekt in zichzelf, in een leercurve, in het ontwikkelen van sociale vaardigheden.

Ik weet haast zeker dat 95% of meer hier op GN het beste met Brad voor heeft en hem liever op een passende manier hem hier onderdeel van GN laat zijn, dan dat hij vertrekt. Sterker nog, ik zou er respect voor hebben als hij het boetekleed voor zijn gedrag aantrok en liet zien dat hij gewoon onderdeel kan zijn van de bonte verzameling van Paradijsvogels. Vogels met nukken en eigenaardigheden, maar die onder de streep gewoon prachtige mensen zijn die iets voor een ander over hebben.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Dat weet ik wel zeker. Ze zijn alleen wel wat wijzer dan de mensen die wel reageren, zo eerlijk ben ik ook. Mitch heeft het er niet zo op heeft dat men ouwe koeien uit de sloot haalt. Ik begrijp dat ook wel, anders houdt iets nooit op, alleen is het wel een soortement van disclaimer waarom er elke keer weer irritatie ontstaat richting Brad ontstaat. Er zit nou eenmaal wel een hele geschiedenis aan vast. Oorzaak-gevolg. Het zijn niet de mensen die reageren die de oorzaak zijn, ze houden alleen wel iets in stand. Ik heb me ook allang voorgenomen om verder niet meer inhoudelijk op Brad te reageren. Alleen een cynisch grapje zo nu en dan, ik beken dat ik dat maar moeilijk kan onderdrukken.
    Nee, ik heb het niet over Mitch.

Je zei: '....Ze zijn alleen wel wat wijzer dan de mensen die wel reageren....' Misschien is dat wel zo maar vergeet niet dat er vooraf al heel wat ergernis is ontstaan rond dit figuur: anderen zijn er op de een of andere manier wat dichter bij betrokken...

Senior Member

Standaard

Jullie zijn allemaal een stelletje wijven!
    Die halen ook steeds alles van een jaar of half jaar geleden er weer bij ;-)

Banned

Standaard

Ik begrijp waar je op doelt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten