Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 38 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik schop hem nog maar even omhoog, want kennelijk is het niet opgemerkt en ik ben benieuwd of er een reactie komt.

Mooi weer hiero.
    Beste Han ,

Ik heb op jouw verzoek het serieus meerdere malen doorgelezen . Feit is dat veel mensen in zekere mate narcistische trekjes vertonen , maar niet in een dergelijke mate dat zij daadwerkelijk als narcist aangemerkt kunnen worden

Hoewel ik ik zeker ook in enige mate mijzelf in het profiel van de narcist herken , is dat niet van een dergelijk gehalte dat ik vind dat ik als narcist aangemerkt kan worden

De mensen die mij in het dagelijks leven meemaken vinden mij hoewel enigszins ijdel als het om mijn uiterlijk gaat , alles behalve een narcist maar eerder een persoon met een groot empathisch vermogen

Op andere fora waar ik actief ben vind men dat overigens ook , misschien is dat wel iets om eens te overdenken

Ik denk niet dat dit de reactie is waar je op gehoopt had maar zo denk ik erover en hier moet je het mee doen

groeten
    Laatst gewijzigd door Brad; 15 augustus 2016 om 12:46

Moderator

Standaard

Zelfkennis kan heel handig zijn. Leermomenten in overvloed op dit forum.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

De enige reden dat ik ageer tegen de door de Mods gebruikte term "groepje", is dat dit geen recht doet aan de groep GN'ers die zich frequent storen aan een behoorlijk deel van de topics/postings van Brad. Als daarvoor het afgelopen jaar zou worden teruggehaald, dan kom je op hele andere aantallen dan de 5-6 die door Mitch worden geschetst.

Ik wil best een mea culpa uitspreken voor een aantal cynische postings die ik richting Brad heb geuit. Het was verstandiger geweest deze achterwege te laten.

Verder ben ik wel klaar met deze discussie. Ik beschik niet over de vaardigheden om een verdere positieve wending te geven aan de relatie tussen Brad en andere GN'ers, anders dan de optie hem waar mogelijk te negeren. Misschien kunnen quotes van hem beperkt worden, zodat ik ook zo weinig als mogelijk meekrijg.

Moderator

Standaard

Joost, met alle respect hoor, maar we hebben binnen een etmaal hier bijna 200 reacties en bijna allemaal van een kleine 'groep' mensen.

Daarnaast zie ik wel degelijk dat Brad zijn houding aan het veranderen is. Hij kan zijn oude gewoonten moeilijk loslaten, maar hij doet zijn best. Dat vind ik winst.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Banned

Standaard

Joost ik denk dat veel gitaarnetters tot een ander inzicht zijn gekomen . Mensen die voorheen nog weleens aanschoven gaan nu normaal met mij om in topics waar ik veel actief ben

Je zult ook gemerkt hebben dat er langzaam maar zeker gitaarnetters bij komen die zich juist ergeren aan het groepje om dat woord nog maar eens te gebruiken

Ook zijn er mensen die gewoon neutraal blijven en zich er niet mee bemoeien

Senior Member

Standaard

Joost, met alle respect hoor, maar we hebben binnen een etmaal hier bijna 200 reacties en bijna allemaal van een kleine 'groep' mensen.

Daarnaast zie ik wel degelijk dat Brad zijn houding aan het veranderen is. Hij kan zijn oude gewoonten moeilijk loslaten, maar hij doet zijn best. Dat vind ik winst.
    Han, zelf denk ik dat de meeste mensen in dit topic hier komen via de functie "nieuw" .

Algemeen/Verbeteringen keek ik eigenlijk ook nooit in.

Verplaats hem eens voor de grap naar off topic.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Han, evenzeer met alle respect, maar de gedachte dat slechts de respondenten op dit topic het groepje is dat zich aan Brad stoort, is volgens mij volkomen onjuist. Open maar eens een paar willekeurige topics van een half jaar geleden en je komt genoeg andere namen tegen.

Dat Brad zijn kruistocht als gewonnen beschouwd zegt veel over hem. Kennelijk staat hij de gedachte dat negeerknoppers zich niet meer laten horen en een deel niet-negeerknoppers hun uitingen achterwege laten, niet toe.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Open maar eens een paar willekeurige topics van een half jaar geleden en je komt genoeg andere namen tegen
    Lees eens goed wat je hier schrijft Joost , een half jaar geleden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Lees eens goed wat je hier schrijft Joost , een half jaar geleden
    Excuus, ik had moeten schrijven: "van een paar weken geleden".......

Moderator

Standaard

Ik had moeten zeggen: het groepje irritante off topic posters is ca. 6+1

Ja, er hebben zich wel meer mensen geërgerd, maar die laten het gewoon wapperen. Dat is ook het beste dat je kan doen. Er is een kleine hoeveelheid leden (klinkt beter dan groepje) die dóór gaat met op Brad ingaan, dat bewijst dit topic. Wat een paar weken geleden of een half jaar of een jaar geleden is gebeurd, sja...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten