Ja kijk, en met dit soort posts, dan ga je bepaalde topics nog begrijpen ook.
Brad, ik ga me douchen en ga wat van m'n dag maken. Misschien dat ik vanavond nog wel 's terug lees, dus niet in paniek raken als ik even niet reageer. En onthoudt Brad; jij hebt altijd gelijk!
@Brum: En waarom zou het precies in deze situatie niet werken/gelden?
Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
https://alpha-robot.nl
thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)
Omdat het niet de ideale situatie is, Pimmetje. Mensen reageren namelijk wel als telkens dezelfde persoon onzintopics loopt aan te maken en onzin reacties loopt te verkondigen in andere topics. Anders hadden we het er nu niet eens over gehad. Je ziet bij veel andere fora dat ze dat willen voorkomen. Ik val je ook helemaal niet aan, ik vind zelfs dat je gelijk hebt. Mensen hoeven niet altijd te reageren. Maar dat is wat ik zeg, dat is in de ideale situatie. Je hebt met heel veel verschillende karakters te maken, dat krijg je nooit voor elkaar.
Joh, ik reageer al bijna nooit op die vent, maar daarom mag ik nog zo nu en dan wel 's een geintje maken. Niets menselijks is me vreemd. Je leest er echt meer in dan dat het voorstelt. Ook dit is, vind ik, grappig. Ik post hier bijna nooit. En nu, een momentopname en de meningen zijn gemaakt. Ja sorry, ik vind dat grappig.Je denkt toch ook niet echt dat ik de illusie heb dat ik betreffend persoon ook maar enigszins bereik. Zelfreflectie genoeg in dit topic hoor, behalve van één persoon.
Naar jezelf moeten kijken, omdat een ander dat, om wat voor reden dan ook, niet kan. Waarvoor is dat? Ter compensatie van de ander? Deze is niet als geintje bedoeld, ik stel deze vraag serieus.
Ik zie hier vaak vol weemoed mensen over het verleden praten, toen het hier zo nu en dan echt een bende was. Nou is er een keer een beetje reuring in de tent, is het ook weer niet goed!![]()
Nee Brum, in die tijd liepen er gewoon een hoop bully's op het schoolplein rond.
Nu hebben we een Freekie die in zijn onbenulligheid over zandtaartjes heen rijd. Die kan je negeren of pesten, zo simpel ligt het.
Aan freaky figuren anders geen gebrek hier . Maar zoals ik al eerder zei , je hebt figuren die op een leuke manier gefreakt zijn en figuren die op een vervelende geflipte manier gefreakt zijn
En inderdaad degenen die op een vervelende geflipte manier gefreakt zijn kun je maar beter negeren en geen tikkies terug verkopen . Ze hebben het al moeilijk genoeg met zichzelf
Zoals het bovenstaande bijvoorbeeld , ik zou hier weer een zeer sarcastische tegen opmerking kunnen plaatsen maar dat doe ik maar niet , blijkbaar had deze persoon na de kritiek die ik hem gaf nog het idee dat hij nog een appeltje met mij te schillen had
Dat gun ik hem maar even
Laatst gewijzigd door Brad; 15 augustus 2016 om 12:25
Favorieten/bladwijzers