Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 38 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ja joh... Serieus... Nog een keertje lezen dan. Ik vroeg om dit artikel 's te lezen en dat 's over het gedrag van betreffende persoon te leggen. Dat is wat ik zei. Ik diagnostiseer niet, ik zie wel erg veel overeenkomsten. Maar ik zou het probleem ook verleggen.

Ik zou toch ook nog eens even kijken wat ik van jou allemaal over me heen heb gekregen en dan openlijk op het forum . Ik zou me ook nog eens verdiepen in de wat een narcist nou werkelijk inhoud

Misschien kom je er dan achter dat het een tamelijk grove belediging is wanneer je iemand zo noemt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik zou toch ook nog eens even kijken wat ik van jou allemaal over me heen heb gekregen en dan openlijk op het forum . Ik zou me ook nog eens verdiepen in de wat een narcist nou werkelijk inhoud

Misschien kom je er dan achter dat het een tamelijk grove belediging is wanneer je iemand zo noemt
    En wie is "jou"....?

Banned

Standaard

Dat is Brum die me herhaaldelijk voor narcist heeft uitgescholden en ik zou ook nog eens even kijken waar ik allemaal openlijk voor uitgescholden ben

Ik zou stront in mijn bek hebben , en meer van dat soort platte zaken . Dat word door het clubje allemaal normaal gevonden vind je het gek dat ik dan spreek over hypocrisie

Senior Member

Standaard

En voor het gemak reageer je maar niet op een aantal andere postings.......

Senior Member

Standaard

Dat is Brum die me herhaaldelijk voor narcist heeft uitgescholden en ik zou ook nog eens even kijken waar ik allemaal openlijk voor uitgescholden ben

Ik zou stront in mijn bek hebben , en meer van dat soort platte zaken . Dat word door het clubje allemaal normaal gevonden vind je het gek dat ik dan spreek over hypocrisie
    Als jij zit te verkondigen, via PB, dat je ten strijde wilt gaan trekken tegen de gevestigde orde, wie dat ook moge zijn, dan heb je inderdaad stront in je bek.

Senior Member

Standaard

Ik zou eigenlijk niet op je moeten reageren, maar het is weer 's sterker dan ik en bovendien; inhoudelijk. Dat jij je voor narcist uitgescholden voelt, ligt een beetje in de lijn der verwachting. Als je nu 's verder leest, dan lees je dat ik je narcistische trekken zie vertonen, ik onderbouw het ook. Dus ja, dat vind ik, maar je bent een knappe als je het erin kunt lezen dat ik je dan ook een narcist heb genoemd. Daarvoor moet ik Mitch dan inderdaad gelijk geven, daar heb ik wel even meer voor nodig.

De rest van wat je opnoemt heb ik mij nooit aan gezondigd. Als je beweert van wel, dan lieg je. Je vreemde PM's zijn dan ook opmerkelijk. En nu schijn ik ook al bij een clubje te horen. Geen idee waar ik die nobele vernoeming aan te danken heb, maar eindelijk hoor ik 's ergens bij!

edit: Vergeet ik het toch... Les 1...
    Laatst gewijzigd door Brum; 15 augustus 2016 om 00:33

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Als jij zit te verkondigen, via PB, dat je ten strijde wilt gaan trekken tegen de gevestigde orde, wie dat ook moge zijn, dan heb je inderdaad stront in je bek.
    Begin je weer met die onzinnige aantijgingen ? Maar dit topic heeft al lang genoeg geduurd wat mij betreft , Mitch heeft wijze woorden gesproken en daar laat ik het verder bij

Of willen je nog een overzicht met van quotes met al die keren dat ik vreselijk ben uitgescholden , dan ben ik morgen nog niet klaar

Senior Member

Standaard

Dan daag ik je bij deze uit. Ik wil heel graag die vreselijke scheldbuien van mij jegens jou 's terug lezen.

edit: Er van uitgaande dat je altijd gelijk hebt, uiteraard.

Moderator

Standaard

Begin je weer met die onzinnige aantijgingen ? Maar dit topic heeft al lang genoeg geduurd wat mij betreft , Mitch heeft wijze woorden gesproken en daar laat ik het verder bij

Of willen je nog een overzicht met van quotes met al die keren dat ik vreselijk ben uitgescholden , dan ben ik morgen nog niet klaar
    En jij scheldt niet?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Banned

Standaard

Ik deel weleens een tikkie terug uit dat wel ja , zeker wanneer ik er alleen voor sta

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten