Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2009
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    140

    Standaard

    Ik heb 1 mexicaanse Strat, een Jimmy Vaughan signature. Ooit eens tweedehands gekocht en dat halsje is echt helemaal top!

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    De jouwe weegt een ton. De mijne, dewelke dezelfde is, zonder fancy top dan, is al bij al een lichte gitaar.
    Klopt. Mijn LP is lichter! Omwille van het gewicht zou ik ze wel weg willen doen, maar ze heeft zo'n fijne nek vind ik. Voelt altijd als 'thuiskomen'.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whoosh Bekijk bericht
    Ik heb 1 mexicaanse Strat, een Jimmy Vaughan signature. Ooit eens tweedehands gekocht en dat halsje is echt helemaal top!
    Die staan dan ook als "heel goed" (understatement) bekend on de interwebz.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Het zal wel aan mij liggen (en aan de zwakke euro), maar voor het eerst sinds Bill Schultz met zijn compaan (Dan Smith?) de boel heeft overgenomen van CBS vind ik dat het bedrijf aardig achteruit aan het hobbelen is. Het aanbod is kut, de kwaliteit lijkt achteruit te gaan, ze maken keuzes die voor mij iig niet te begrijpen zijn (terwijl Fender juist daar zo goed in was) en zelfs de Custom Shoppers spreken me absoluut niet meer aan.

    Van Gibson wéét je dat ze niet snappen wat hun achterban wilt (waarbij ik een uitzondering wil maken op hun aanbod van akoestische gitaren, die me meer doen dan die van Martin, terwijl ik toch echt een groot liefhebber was van Martin & Co), maar dat Fender zo snel achteruit gaat.... ik zou er bijna emotioneel van worden.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik vind dat Fender vooral prijstechnisch achteruit hobbelt. Als je ziet wat een Deluxe (niet meer dan een standard met wat bling-bling) tegenwoordig kost... Kennelijk verkoopt het toch.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.533

    Standaard

    Toch moet ik zeggen, bij gebrek aan een Aziatische lijn (Orville is domestic) doen ze (Gibson) die budget lijn zelf en er IS verschil tussen een Les Paul van 1000 euro en 3000 euro (mag je ook hopen) maar niet heel veel hoor.
    Heb je ooit een volwassen Firebird kunnen kopen voor 1000 euro? Als Aziaat zakt de moet je dan toch wel in de schoenen.

    Dat met die Fender CS heb ik ook, het staat me steeds meer tegen, opgeblazen lucht. Als ik nou iemand op een podium zie staan met zo'n ding van 4000 denk ik sucker ipv cool. Dat kan toch niet de bedoeling zijn zou je zeggen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top