Is er niet een optie dat je de versterker ergens laat staan waarbij je de trappen niet op hoeft?
Is er niet een optie dat je de versterker ergens laat staan waarbij je de trappen niet op hoeft?
Vriendelijke groet,
En als je ergens speelt waar de zaal boven is en er is geen lift ? Je hebt van die ballententen
Tja, als je in problemen wilt denken, kun je natuurlijk altijd scenario's verzinnen die zelden voorkomen. Alleen al om veiligheidsredenen en brandweeervoorschriften zijn er nauwelijks zalen die niet op de begane grond zijn. In Amsterdam is er bv wel de zaal van het Odeon op een hogere verdieping, maar dat zijn echt uitzonderingen.
Ik heb wat posts verwijderd en ook wat berispt.
In OT heb ik al gewaarschuwd voor dit soort gezeik, dus hier buiten OT gaan we het al helemaal niet toleteren.
Voor degenen die hier op Brads post doken over trappen bij een zaal oid: lees de openingspost nog eens en/of tabula's laatste correctie en/of brads laatste citaat op dit punt.
Vragen => PM.
Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
https://alpha-robot.nl
thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)
Ik had toen ik met mijn Pod speelde altijd mijn monitor bij me. Helemaal op de wat kleinere podia is het aantal monitorgroepen vaak beperkt. En als gitarist ben je dan toch op zoek naar een andere mix als de zanger. Ik informeerde altijd eerst of ik een eigen monitor met dito mix had. En dan kom je erachter dat de organisatie daar niet zelden geen of een verkeerd antwoord op geeft
En mijn Gigmaster is idd net zo zwaar als een fatsoenlijke actieve monitor.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je treft mij in een post modeling dip, je hebt nu een "Vox AC30 en TC-Electronic G-System". Ik denk niet dat jij gelukkig gaat worden van een modeling doos en een monitor.
Vriendelijke groet,
Favorieten/bladwijzers