En dat is veilig?
Alles kan toch gehacked worden vandaag de dag, niets is veilig tenzij het niet online hangt.
Gaat bij mij dagelijks automatiek aan het einde van de werkdag waarna de PC automatiek zijn oogjes sluit.
Voor het geval ik een backup besmet heb ik daar ook nog een totaal geisoleerde backup van. Tja, je wordt door schade en schande wijzer hoewel ik meeste data nog bezit vanaf 1990 toen ik begon te snuffelen aan mijn 386DX25 met 40mB disk en dos3.3. Wat? Ja "D.O.S", met het handje inkloppen weet je nog? En later de Norton Commander shell.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers