Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 66 van 67 EersteEerste ... 165664656667 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 651 t/m 660 van 661

Discussie: Post je PRS!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Supermooi!!!!! In alle opzichten, behalve de volume- en tone regelaars. Het is net of gitaarproducenten alleen nog maar kijken naar de knoppen zelf en niet naar het totaalplaatje. Op het blauw staat dat natuurlijk schitterend, maar met die prachtige witte P90's (die op zichzelf ook perfect op dat blauw passen) vind ik het, als je er eenmaal op die manier naar hebt gekeken, een klein rommeltje. Neem dezelfde knoppen in het wit, of chroom en het 'probleem' is opgelost. Ik grijns, omdat ik waarschijnlijk de enige bent die zich er druk over kan maken.
    Haha, ik ben het eigenlijk met je eens. Die knoppen zijn wit, transparant of chrome net iets beter bij het geheel. Maar ik durf het oorspronkelijke plaatje eigenlijk niet aan te passen, dus ik ben bang dat ze zo blijven.

Ik heb in de tussentijd eens wat betere foto's gemaakt (die uit de vorige post mogen verwijderd worden, anders wordt het wel heel vol met dezelfde gitaar)

Senior Member

Standaard

De bovenstaande PRS was toch niet voor mij weggelegd. De hollowbody pastte niet echt bij mijn sound (veel gain) en ik durfde hem niet mee te nemen naar een repetitie... Reden genoeg voor mij om te kijken of ik hem kon ruilen voor iets anders leuks. Uiteindelijk via Facebook in contact gekomen met Sound Affect Premier. Deze had interesse in de Private Stock en bood me een Wood Library + een Gibson Dot. De wood library heeft alles wat ik zou willen in een PRS. Rosewood hals, killer top, humbuckers, birds en nog wat extra's als een binding om de neck, charcoil burst en een smaakvolle goud/zilver hardware combinatie.

Ook kom ik meteen het nadeel van een opstuurdeal tegen, alles is fantastisch maar de hals is wat smal naar mijn smaak... Enfin, post je PRS betekent veel mooie foto's laten zien, dus dat doen we maar

Senior Member

Standaard

Wow!!!!!!!
    Ik vind deze veeeeeeeel mooier dan die andere die je had. Prachtig!

Geweldig mooie koffer ook trouwens.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Wat een beauty!!!!

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik vind ze allebei heul mooi!

Standaard

Prachtig. Mooi om zo een gitaar een keer in het zonnetje te zien ipv youtube films of foto's in de een muziekzaak. Veel plezier met deze PRS.

Standaard

de kist is geweldig!
    en je krijgt er nog een o.k. gitaar bij cadeau.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

cool, die linker is dat een Bernie ?
    life sucks and then you die

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    cool, die linker is dat een Bernie ?
    yep, een geweldig gitaartje (erg comfortabele wide 50s nek; 3,8kg, goede balans); een echte aanrader als je met brede halzen overweg kunt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten