Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 65 van 67 EersteEerste ... 15556364656667 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 641 t/m 650 van 661

Discussie: Post je PRS!

Senior Member

Standaard

Ik ben niet bekend met die Torero maar heb zelf een Prs Mira (de originele niet de S2 versie) en ben daar erg tevreden over. Ik heb wel eens een paar prs se gitaren vastgehad en hoewel daar in de pers erg lyrisch wordt over gedaan vond ik die gitaren toch heel wat minder dan de Amerikaanse reeks. Vooral de topkam vind ik op de se reeksen soms dramatisch slecht (met name op Bernie Marsden SE) . Natuurlijk kan je dir vervangen maar toch, de prs se zijn nu ook niet zo goedkoop dat het acceptabel is dat zo een troep wordt gebruikt. Maar misschirn had ik natuurlijk gewoon pech Met de exemplaren die ik in mijn ha den heb gehad. Laklazg is soms ook nogal dik naar mijn aanvoelen. Overigens heb ik ook rrns een se santana vastgehad en die was wel goed (topkam was niet fzntastich maar wel acceptabel).
    Prs heeft nu een tussenreeks , de s2 ,(Amerikaans maar iets goedkoper dan de topreeks) misschien moet je daar eens naar kijken. Of wil je echt die Torero. Ach, koop toch eerst gewoon een Kemper dan heb je feen geld meer over. Probleem opgelost ! 😈

Senior Member

Standaard

Overigens mijn excuses voor de vele typfouten. Zo een touchscreen typt toch niet gemakkellijk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Ik ben niet bekend met die Torero maar heb zelf een Prs Mira (de originele niet de S2 versie) en ben daar erg tevreden over. Ik heb wel eens een paar prs se gitaren vastgehad en hoewel daar in de pers erg lyrisch wordt over gedaan vond ik die gitaren toch heel wat minder dan de Amerikaanse reeks. Vooral de topkam vind ik op de se reeksen soms dramatisch slecht (met name op Bernie Marsden SE) . Natuurlijk kan je dir vervangen maar toch, de prs se zijn nu ook niet zo goedkoop dat het acceptabel is dat zo een troep wordt gebruikt. Maar misschirn had ik natuurlijk gewoon pech Met de exemplaren die ik in mijn ha den heb gehad. Laklazg is soms ook nogal dik naar mijn aanvoelen. Overigens heb ik ook rrns een se santana vastgehad en die was wel goed (topkam was niet fzntastich maar wel acceptabel).
    Prs heeft nu een tussenreeks , de s2 ,(Amerikaans maar iets goedkoper dan de topreeks) misschien moet je daar eens naar kijken. Of wil je echt die Torero. Ach, koop toch eerst gewoon een Kemper dan heb je feen geld meer over. Probleem opgelost ! ��
    Bedankt voor de feedback maar ik heb het over de Tremonti reeks

Standaard

Ik heb alleen de SE tremonti gehad - dat was mijn 2e elektrische, kwam na denk ik ongeveer 2 jaar spelen en was een jaartje bij me. Ik vond m best prima spelen, maar de pickups waren niet heel overtuigend, en de LP vorm vond ik visueel aantrekkelijk maar past minder bij me (bleek) dan strat of sg.

Heb maar een prs verder wat langer gespeeld - dat was een kwartiertje in een winkel een 2e hands, was een meer standaard model, Amerikaans. Meer solide en vooral qua geluid veel mooier.

Dus geen vergelijking voor je, maar je mag toch hopen dat er wat verschil in zit.

Senior Member

Standaard

Ach ja Tremonti, sorry !

Senior Member

Standaard

Even een oud topic nieuw leven inblazen met een leuk PRS'je.
    Crappy telefoonfoto's helaas, komen hopelijk snel betere aan.
    Het is een Private Stock Hollowbody met BR & one piece top.

Senior Member

Standaard

Erg vet!! En P90's zijn sowieso al +1
    Begin langzamerhand aardig fan te worden van PRS.
    Spelen heerlijk en ze zijn een stuk mooier en beter afgewerkt dan menig Gibson. Klinken ook nog eens super.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Je bent waarschijnlijk de eerste die een private stock model een "leuk PRS'je" noemt.

BR = Brazilian Rosewood ? Aan de switches te zien, ook piezo. Klopt ?

Mooi ding hoor.

De verkoper heeft ook nog een hele mooie Santana II te koop.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shredder Mike Bekijk bericht
    Je bent waarschijnlijk de eerste die een private stock model een "leuk PRS'je" noemt.

BR = Brazilian Rosewood ? Aan de switches te zien, ook piezo. Klopt ?

Mooi ding hoor.

De verkoper heeft ook nog een hele mooie Santana II te koop.
    Ja het is een erg mooie PRS. Inderdaad Brazilian Rosewood en een piezo. Ik moet als gibson man er nog wel een beetje aan wennen, maar het is een ongelofelijk instrument!

Die verkoper heeft inderdaad nog een mooie Santana en Modern Eagle te koop.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Crappy telefoonfoto's helaas, komen hopelijk snel betere aan.
    Het is een Private Stock Hollowbody met BR & one piece top.

Supermooi!!!!! In alle opzichten, behalve de volume- en tone regelaars. Het is net of gitaarproducenten alleen nog maar kijken naar de knoppen zelf en niet naar het totaalplaatje. Op het blauw staat dat natuurlijk schitterend, maar met die prachtige witte P90's (die op zichzelf ook perfect op dat blauw passen) vind ik het, als je er eenmaal op die manier naar hebt gekeken, een klein rommeltje. Neem dezelfde knoppen in het wit, of chroom en het 'probleem' is opgelost. Ik grijns, omdat ik waarschijnlijk de enige bent die zich er druk over kan maken.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten