Ja, doe maar!
En wat doet die SG junior daar nu ineens?
Ja, ik schrok er ook van.
Ik dacht, gezellig voor de LP junior. Er mocht maar een op de foto dus nou scheve blikken & mokken.
Die Epiphone (toch?) Dove heeft een flinke klap gekregen. Zonde. Ik heb er een, omdat ze geen drol kosten, maar ik heb zelden zoveel plezier van een gitaar gehad. Ik speel er de hele dag op.
En toch...., als ik er een mocht kiezen uit de gitaren op jouw foto, dan werd het toch iets anders. Maar welke?!?! Je maakt het ons ook niet makkelijk.![]()
Die Dove is een '94 Gibson en inderdaad, krassen, butsen en scheuren. Het maakt niet uit want het klinkt er niet minder om.
Voor het podium sleep ik mijn Ovation mee, die is wat steviger gebouwd.
Maar had jij niet zo'n J45?
Jazeker. De enige gitaar waar ik echt voorzichtig mee ben. Ondanks dat is onlangs de batterijhouder (groot woord voor een vastgeplakt stukkie klittenband) losgekomen. Ik pakte de J45 en *KLONT*, daar lag ie, ergens in de kast van de gitaar. Dus nu moeten alle snaren er af en al dat gedoe.......
En dus speel ik de laatste tijd vooral op de Dove.
Overigens, de enige redenen waarom ik dacht dat je een Epi had ipv een Gibson zijn de positiemarkeringen en de twee duif voorstellende gevallen op de brug. Ik dacht dat een Gibson die dingen altijd uit 'abalone' (schelp is dat?) vervaardigde, maar dat zie ik niet terug in jouw foto. Lijkt als twee druppels water op mijn epi. Wat ook niet zo heel vreemd is natuurlijk. Zeker als je de kop van de gitaar niet ziet.
Geweldig geluid trouwens. Zo'n beetje de tegenpool van de J45. Vult elkaar dan ook prima aan. Ik geloof je meteen als je zegt dat ie Dove van jou geweldig klinkt.![]()
Favorieten/bladwijzers