Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 248 van 410 EersteEerste ... 148198238246247248249250258298348 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.471 t/m 2.480 van 4093
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Mensen kwijlen er over, maar een witte Falcon met goud doet me toch echt denken aan slechte kampers-smaak. Ver over the top naar mijn mening. Doet me denken aan het porceleinen aardewerk wat ze onder de vitrage op de vensterbank hebben staan. Ik probeer het bescheiden te houden met wat accenten zoals satin gold Sperzels, goudachtige pickup rings om de TV Jones en gouden Schaller straplocks op mijn G5120.
    Maar zoals Pepe zegt een zwarte LP custom (zeker met 3 pups) behangen met goud (met de nodige slijtage) vind ik niet te versmaden.
    Niks kitsch of slechte kamperssmaak aan Nelis de Jong.

Eigenlijk zocht ik een foto van Nelis met zijn Witte Valk Dubbelkut, maar die vond ik slechts in het zwart-wit. Kut, wat ben ik oud.

En Malcolm Young? Dat KAN gewoon niet fout zijn, toch?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Ik heb nog niets met gouden hardware, in het verleden 2 lp customs gehad...in de verkoop moeten doen, damn you 2008!!
    Maar als er eentje komt, dan op een witte strat. Smaken verschillen gelukkig.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Ik heb nog niets met gouden hardware, in het verleden 2 lp customs gehad...in de verkoop moeten doen, damn you 2008!!
    Maar als er eentje komt, dan op een witte strat. Smaken verschillen gelukkig.
    Tsja, ik ben wel van het goud. Had ik ook al geschreven, meen ik. Ik heb ooit eens overwogen de hardware van een telecaster te voorzien van goudglans doublè (ik probeer Hendrik 1970 hier tevreden te houden, maar 'doublè' kan ook een laagje zilver op messing zijn, dus... ), maar voor al dat geld kun je o.a. Een verrekt leuk pedaaltje kopen, of een paarse Tarzan PLUS een uitermate gezellige avond met je vriendin, of gewoon een maand vreten. Niet gedaan dus.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Ik ben ook van het goud, zolang het maar een Goldtop is. 😉

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Standaard

Crap, ik begin alweer GAS te krijgen voor een Blacktop Telecaster... altijd weer dat verdomde GAS. Het feit dat ik in januari afgestudeerd ben en sinds die tijd voor het eerst fulltime werk helpt ook niet echt mee om GAS te bestrijden.. Maar damn die Blacktop Telecaster lijkt me met zn humbuckers zo'n prachtige aanvulling op mn Standard SSS Strat. LP's van deze prijsklasse kunnen er ook niet echt tegenop vind ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Niks kitsch of slechte kamperssmaak aan Nelis de Jong.
    Aan Nelis zelf niet nee.. Het doet me echt helemaal niks Vulv. Eender welke gitaargod 'em ook vast houdt.. Het is alsof Jeff Koons die gitaar heeft ontworpen..

http://www.billboard.com/files/style...lboard-650.jpg
    Laatst gewijzigd door MarkS; 1 juli 2016 om 13:03

Senior Member

Standaard

Laat ik het werk van Jeff Koons nou juist bijzonder aardig vinden...

Ik zou zelf trouwens eerder voor de dubbelkut zwarte valk gaan. Goud op zwart, of überhaupt zwart, heeft vrijwel altijd mijn voorkeur.

Trouwens, de jouwe (en soortgelijke) vind ik ook helemaal geweldig.

Senior Member

Standaard

Ik ben ook niet vies van Koons, en ook niet van dubbelkutten. Hoeft niet eens een gitaar te zijn, bij voorkeur niet zelfs. En dank voor het compliment btw.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Laat ik het werk van Jeff Koons nou juist bijzonder aardig vinden...

Ik zou zelf trouwens eerder voor de dubbelkut zwarte valk gaan. Goud op zwart, of überhaupt zwart, heeft vrijwel altijd mijn voorkeur.

Trouwens, de jouwe (en soortgelijke) vind ik ook helemaal geweldig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Beste zou zijn als Bassagent er geen ruk aan vindt, en 'm aan mij door paast voor 75 euro.
    Ik heb m nu 1 keer bij een gig gebruikt, en ik denk dat-ie nog wel even blijft Echt een fijn bakkie. Je komt ze nog wel eens tegen maar niet voor heel weinig.

Overigens wordt mijn GAS voor dit steeds heftiger:

Geyl

Senior Member

Standaard

Zit je net te denken dat, hoe obscuur ook, de Vorg Warp sound toch niet je ding is maar toch will fuzzen zie je dit:

Mwa...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten