Ik heb nog niets met gouden hardware, in het verleden 2 lp customs gehad...in de verkoop moeten doen, damn you 2008!!
Maar als er eentje komt, dan op een witte strat. Smaken verschillen gelukkig.
Can't have to many Tele's
Tsja, ik ben wel van het goud. Had ik ook al geschreven, meen ik. Ik heb ooit eens overwogen de hardware van een telecaster te voorzien van goudglans doublè (ik probeer Hendrik 1970 hier tevreden te houden, maar 'doublè' kan ook een laagje zilver op messing zijn, dus...), maar voor al dat geld kun je o.a. Een verrekt leuk pedaaltje kopen, of een paarse Tarzan PLUS een uitermate gezellige avond met je vriendin, of gewoon een maand vreten. Niet gedaan dus.
Ik ben ook van het goud, zolang het maar een Goldtop is. 😉
Sent from my iPhone using Tapatalk
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Crap, ik begin alweer GAS te krijgen voor een Blacktop Telecaster... altijd weer dat verdomde GAS. Het feit dat ik in januari afgestudeerd ben en sinds die tijd voor het eerst fulltime werk helpt ook niet echt mee om GAS te bestrijden.. Maar damn die Blacktop Telecaster lijkt me met zn humbuckers zo'n prachtige aanvulling op mn Standard SSS Strat. LP's van deze prijsklasse kunnen er ook niet echt tegenop vind ik.
Aan Nelis zelf niet nee.. Het doet me echt helemaal niks Vulv. Eender welke gitaargod 'em ook vast houdt.. Het is alsof Jeff Koons die gitaar heeft ontworpen..
http://www.billboard.com/files/style...lboard-650.jpg![]()
Laatst gewijzigd door MarkS; 1 juli 2016 om 13:03
Laat ik het werk van Jeff Koons nou juist bijzonder aardig vinden...
Ik zou zelf trouwens eerder voor de dubbelkut zwarte valk gaan. Goud op zwart, of überhaupt zwart, heeft vrijwel altijd mijn voorkeur.
Trouwens, de jouwe (en soortgelijke) vind ik ook helemaal geweldig.
Zit je net te denken dat, hoe obscuur ook, de Vorg Warp sound toch niet je ding is maar toch will fuzzen zie je dit:
![]()
Mwa...
Favorieten/bladwijzers