Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1455 van 1797 EersteEerste ... 45595513551405144514531454145514561457146515051555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.541 t/m 14.550 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Willem heeft mij gigantisch bij de poot gehad. En wilde van niets weten. Mij zie je er niet meer .
    Willem heeft regelmatig mooie gitaren op marktplaats aangeboden. Dat het dan een oplichter blijkt te zijn is dan wel weer jammer.
    Ga er gewoon met een Bulgaarse huurmoordenaar langs, is het zo opgelost 😉
    Daarom koop ik dus geen gitaren via mp, teveel gezeik en ik betaal liever iets meer en nieuw, zodat ik de 1e eigenaar ben dus zelf de controle heb wat ermee gebeurt en m'n eigen beschadigingen aan kan brengen.

Senior Member

Standaard

Met plezier! Ik heb bij hem voor duizenden euro's aan gitaren gekocht (Musicmans, PRSen USA en Fenders)Totdat ik een fender cabronita voor, geloof ik, 450 euro van hem kocht. Hij had wat last van buzz en de halspen zat er los in, bleek bij thuiskomst. Meteen heb ik hem gemaild maar hij wou van niets afweten. 'Garantie tot aan de voordeur' zei Willem. Nou begrijp ik dat ergens wel maar als iemand al voor duizenden euro's bij je gekocht hebt dan zou ik me wat soepeler opstellen. En dat verrekte hij. Zulke draken, ja Willem ik weet dat je het forum in de gaten houdt maar nooit reageert, kunnen van mij omvallen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Daarom koop ik dus geen gitaren via mp, teveel gezeik en ik betaal liever iets meer en nieuw, zodat ik de 1e eigenaar ben dus zelf de controle heb wat ermee gebeurt en m'n eigen beschadigingen aan kan brengen.
    +1 ....

Senior Member

Standaard

Gewoon meer geld besteden en nieuw kopen, Lex. Er zitten teveel mafkezen op het net die rommel aanbieden.
    Als je nieuw koopt heb je garantie en ik begrijp z'n reactie wel. Particuliere handel is garantie tot de deur, ook al heb je nog zo veel gekocht. Helaas pindakaas....

Senior Member

Standaard

Meer geld besteden??? 2000 voor 1 gitaar vind ik nogal wat. Vooral als je bij dezelfde gast meerdere hebt gekocht! Gaat mij om de souplesse en niet om die paar kuteuros! Je moet mij simpelweg niet belazeren en dat is wat hij deed! Verder wil hagelnieuw niet zeggen dat het beter is of dat de garantie zo geweldig is... Persoonlijk heb ik veel liever 2ehands!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Met plezier! Ik heb bij hem voor duizenden euro's aan gitaren gekocht (Musicmans, PRSen USA en Fenders)Totdat ik een fender cabronita voor, geloof ik, 450 euro van hem kocht. Hij had wat last van buzz en de halspen zat er los in, bleek bij thuiskomst. Meteen heb ik hem gemaild maar hij wou van niets afweten. 'Garantie tot aan de voordeur' zei Willem. Nou begrijp ik dat ergens wel maar als iemand al voor duizenden euro's bij je gekocht hebt dan zou ik me wat soepeler opstellen. En dat verrekte hij.
    Dat is niet netjes, zeker niet bij een vaste afnemer. Ook dom om je naam te grabbel te gooien voor een relatief klein bedrag. Ik zeg: pek & veren!

Senior Member

Standaard

2e hands kan je niet bij de verkoper terug sturen, nieuw wel.
    Vind ik ook wat waard. 2e hands handelaren zijn echt vaak gelukszoekers die teveel vragen voor hun spullen. Het verschil tussen nieuw prijzen en tweedehands prijzen wordt bij sommige gitaren steeds kleiner. Dan is de keuze voor mij heel makkelijk.

Senior Member

Standaard

Kijk, als Willem had aangeboden om er samen uit te komen dan was er geen probleem geweest. Dan zou ik nooit zijn naam te grabbel gooien op dit forum. Ik gun ieder zijn handel maar speel het wel fair.

Nieuw is fijn, maar daar zitten ook behoorlijke missers tussen. Daar heb ik helaas ook ervaring mee. Ook dat de winkel er zo ontzettend moeilijk over deed dat het mij helemaal over was. Je hoeft toch niet te zeuren om een beetje garantie op een nieuw product van 1000+?

Senior Member

Standaard

Nee da's niet netjes. Zeker voor een winkel niet.
    Maar tegenwoordig met internet en Facebook haal je de slechte en goeie winkels er zo uit.

Senior Member

Standaard

Inmiddels op wonderbaarlijke wijze gemuteerd tot een Vox Mando gitaar...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten