Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1454 van 1797 EersteEerste ... 45495413541404144414521453145414551456146415041554 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.531 t/m 14.540 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Hij heeft z'n advertentie gewijzigd... Was eerst een LP Standard met extreem gewelfde top, is nu opeens wonderbaarlijk veranderd in een goldtop ???

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Die Willem toch!

Senior Member

Standaard

Alles wat Willem aanraakt, verandert in goud? 😯
    Ik heb trouwens wel eens een amp van hem gekocht en dat was geen gouden, maar wel een nette deal.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Ik heb er ook wel eens iets gekocht dacht ik. Afsluitdijk over en daarna wordt alles vaag. Oudere man staat me bij, beetje handelen. Geen rare prijzen, gewoon normaal. En soms enorme balorige advertenties om de boel een wat levend te houden.
    Dacht ik.

Senior Member

Standaard Twijfel over een advertentie topic

@Pepe Klopt. Senior die een beetje handelt. Geen koopjes, ook geen onzinnige vraagprijzen. Hij heeft een oefenhok, excusez, atelier achter in zijn tuin. Best een aardige man als ik me goed herinner, want het is alweer een jaartje of drie geleden. Sindsdien niks meer van hem gekocht, want het is voor mij een kolere eind rijden. Tenzij Willem natuurlijk een gouden aanbod heeft... Dan starten we de voiture.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door telerocker; 18 juni 2016 om 00:36
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

inmiddels leidt de link naar een squier vintage modified 51 (??) stratocaster met koffer…. is dit een truukje om maar 1 keer advertentiegeld aan Marktplaats te betalen of zo??? de reden dat ik vraagtekens bij '51' zet is dat ik meende (..) dat er in 51 nog geen stratocaster was en dat die pas in '54 werd geïntroduceerd…. overigens voor de vanafprijs van 125 inclusief de op de foto's zichtbare koffer (er is 130 geboden op moment van schrijven) misschien toch wel een koopje??? t is wat mij betreft een hybride tele-strat maar best geinig…. (nee ik ga niet naar het noorden des lands racen nu..)
    Laatst gewijzigd door MikeD; 18 juni 2016 om 14:33
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Wordt vaak gedaan op Mp omdat je de begintitel niet en alle vaste gegevens niet kan veranderen. zie je ook veel bij autoadvertenties is de ene verkocht dan plaatsen ze er een andere in dezelfde advertentie. en dan kloppen de specificaties meestal niet meer. verder niks mis mee toch.

Ik wel een beetje flauw van MP je hebt uiteindelijk voor die ruimte en die dagen betaald. maar ja leuker kunnen ze het niet maken.

Senior Member

Standaard

Ik heb laatst een gitaar op MP gehad en het viel me op dat ik daar helemaal niet voor hoefde te betalen...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik heb laatst een gitaar op MP gehad en het viel me op dat ik daar helemaal niet voor hoefde te betalen...

Klopt, sinds een maand of twee is meen ik de eerste advertentie kostenloos

Senior Member

Standaard

Willem heeft mij gigantisch bij de poot gehad. En wilde van niets weten. Mij zie je er niet meer .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Willem heeft mij gigantisch bij de poot gehad. En wilde van niets weten. Mij zie je er niet meer .

Wat is dit voor cliffhanger? Details pliezzz

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten