Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1452 van 1797 EersteEerste ... 45295213521402144214501451145214531454146215021552 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.511 t/m 14.520 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Die knaap weet best wel dat het Chinees is, zo'n lulverhaal over de zegen van de importeur zegt genoeg.
    Wie is dat trouwens?
    Komt Gretsch niet gewoon via Fender in Nederland binnen dan?

Zou de verkoper zelf wel het verschil weten tussen een Gretsch uit USA, Japan of China? Alleen nog de customshoppers komen toch vandaag de dag nog uit USA? Alles tussen 500-1500 komt uit China en tussen 1500-4500 komt uit Japan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    En toch 1000 eu geboden. Dan heeft die vent z'n kosten er al dubbel uit waarschijnlijk. Wat zou zo'n fake Gretch kosten? 400 eu ofzo?
    Je koopt al een prima echte Gretsch uit de Streamline-serie voor €450,- !!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Onderstaande "USA" strat viel me ook op. Wat ik me dan altijd afvraag is of de verkoper zelf echt denkt dat hij een USA strat heeft en bij aankoop opgelicht is of dat hij expres de boel aan het belazeren is.

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...Page=mympBuyer
    Gisteren even contact gehad met verkoper 'Tommy', en hij gaf eigenlijk direct toe dat i.i.g. het halsje Chinees was, maar verzekerde me de rest geheel origineel... De door mij verzochte foto's van bijvoorbeeld de neckpocket en het binnenwerk zijn uiteraard nooit ontvangen.

Dus deze aap wist gewoon heel goed dat hij een neppert probeerde te slijten....

EDIT: advertentie inmiddels verwijderd...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Komt Gretsch niet gewoon via Fender in Nederland binnen dan?

Zou de verkoper zelf wel het verschil weten tussen een Gretsch uit USA, Japan of China? Alleen nog de customshoppers komen toch vandaag de dag nog uit USA? Alles tussen 500-1500 komt uit China en tussen 1500-4500 komt uit Japan.
    Vergeet Korea niet.

Overigens staat die advertentie na de nodige tekstaanpassingen sinds vanochtend nu helemaal stijf van slap gelul.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 15 juni 2016 om 15:16

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Gisteren even contact gehad met verkoper 'Tommy', en hij gaf eigenlijk direct toe dat i.i.g. het halsje Chinees was, maar verzekerde me de rest geheel origineel... De door mij verzochte foto's van bijvoorbeeld de neckpocket en het binnenwerk zijn uiteraard nooit ontvangen.

Dus deze aap wist gewoon heel goed dat hij een neppert probeerde te slijten....

EDIT: advertentie inmiddels verwijderd...
    Wat een LUL. Heerlijk die "reinigende werking" van dit forum.

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

hij heeft ook een SJ 200 met cutaway staan, serie nummer is vreemd voor Gibson: A-08081615068 Volgens mij is dit ook niet ok.
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...sPage=lr&pos=1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wat een LUL. Heerlijk die "reinigende werking" van dit forum.

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk bericht
    hij heeft ook een SJ 200 met cutaway staan, serie nummer is vreemd voor Gibson: A-08081615068 Volgens mij is dit ook niet ok.
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...sPage=lr&pos=1
    Chinees. De dag dat Gibson dat soort pickguards maakt wordt het tijd om opa met pensioen te sturen.

Oh kijk, je kan ze zo vinden. Als je de Braziliaanse Real in euro omrekent kom ik op 525 euro.

Mijn God wat een kuttekop zeg. Pek & veren.

Senior Member

Standaard

Ik kan me zomaar voorstellen dat het een heel pleasante hobby is dat soort mensen te bezoeken, om de hele middag (middag na middag na middag, om de beurt) hun gitaren uit te proberen, om die vervolgens niet te kopen.
    Gewoon om erin te duiken, in het spelletje, het mee te spelen, en te kijken tot hoe diep zij zich in werkelijkheid in leugens durven te steken.
    Just for fun.

Senior Member

Standaard

Het lijkt mij vooral vermoeiend Tuup.
    Maar... maar.... een kek tv programma... voor RTL charteren we John je-hebt-een-probleem- Williams als presentator en voor SBS vragen we Peter R. -je-bent-er-gloeiend-bij-mannetje!- de Vries.

Senior Member

Standaard

Om het niet uitsluitend commercieel te maken, en ook wat BNN publiek te trekken, kunnen we de rehabilitatie van Badr Hari misschien ook tot topic maken ?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten