Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1450 van 1797 EersteEerste ... 45095013501400144014481449145014511452146015001550 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.491 t/m 14.500 van 17961
    Senior Member

Standaard

Ik vind die trussrod er ook "verdacht" uitzien, zeker in vergelijking met die van mijn Standard:

Ik heb er echter niet zoveel verstand van, en misschien is de trussrod ooit vervangen?
    Als je Googelt op "les paul truss rod cover" vind je op de Gibson site een vergelijkbare truss rod:

http://store.gibson.com/truss-rod-cover-blank/

Volgens mij is er met het logo niks mis, is inderdaad verjaring van de decal (geen zeefdruk).

Senior Member

Standaard

Onderstaande "USA" strat viel me ook op. Wat ik me dan altijd afvraag is of de verkoper zelf echt denkt dat hij een USA strat heeft en bij aankoop opgelicht is of dat hij expres de boel aan het belazeren is.

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...Page=mympBuyer

Senior Member

Standaard

Inderdaad. Gezien het feit dat hij ruim 9,5 jaar op mp zit impliceert dat hij zelf belazerd is en dat hij deze fake USA strat voor zoveel mogelijk geld wil slijten.
    Rapporteren die hap, omdat hij ook nog de corona plant noemt als fabrikant van deze gitaar.
    Echt bewust proberen de boel te flessen.

Senior Member

Standaard

Je bent mij veel te makkelijk met je aannames arjan. Eerst roepen dat er niks mis is met die tele want verkoper is een beste vent en nu weer precies weten hoe de vork in de steel zit terwijl we allemaal naar dezelfde foto kijken?
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

Hoezo makkelijk ? Je ziet aan de tuners en de headstock dat dit geen corona fender is, die kop is veel te scherp gezaagd qua shaping.
    Maar als iedereen dit wel een eerlijke verkoper vind, prima, kopen dat ding.

Senior Member

Standaard

Die Les Paul lijkt me in orde. TRC lijkt me niet origineel

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Gezien het feit dat hij ruim 9,5 jaar op mp zit impliceert dat hij zelf belazerd is en dat hij deze fake USA strat voor zoveel mogelijk geld wil slijten.
    Ik bedoel dit. 9,5 op MP zitten impliceert helemaal niks. Nada.
    Ik kan net zo hard zeggen dat hij ter goede trouw is OMDAT hij al zo lang op MP zit.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

Dan had ik het anders moeten verwoorden. Ik doelde met name op de uitvoering van de headstock
    Sorry.... Dat hij 9,5 jaar op mp zit dan zou je niet verwachten dat hij nep spul aanbied en het aanprijst als echt fender. Dat vind ik vreemd...

Senior Member

Standaard

Ik zie het ook niet echt, dat ie niet klopt. Maar vanaf eind negentig heeft Fender zoveel varianten eruit gespuwd dat ik het ook niet echt meer kan bijhouden welke logootje bij welke butplug hoort.
    Ik wil het ook niet echt eens trouwens.
    Vier x het ook niet echt op rijtje!
    Laatst gewijzigd door Pepe; 13 juni 2016 om 16:33
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

Het is bij Fender inderdaad nauwelijks bij te houden: headstockafwerking, decal, zadeltjes etc. Zo ontzettend veel varianten en dan ook nog eens "special runs" voor "speciale" gelegenheden. Als bv Thomann 60 jaar bestaat maken ze ook voor hen een aparte serie Strats en Teles etc. Zeker vanaf een foto vind ik het dan ook erg lastig om bv over deze Strat iets zinnigs te zeggen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten