Je kan ook deze kans aangrijpen om de gitaar beter te 'leren kennen'. Het is echt niet moeilijk om zoiets te repareren, en voor weinig geld heb je vervangende onderdelen. Gewoon doen!
Je kan ook deze kans aangrijpen om de gitaar beter te 'leren kennen'. Het is echt niet moeilijk om zoiets te repareren, en voor weinig geld heb je vervangende onderdelen. Gewoon doen!
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Valt me op dat MIJ Tokai lang niet meer zo duur is als een paar jaar geleden. Uit de mode? Heb een Jap GS strat gehad, helaas verkocht, dom dom.
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Richwoodplayer, het is voor mij geen probleem om naar jou toe te komen, moet je mij (als je wil) Even een privé bericht sturen.
Ben er achter dat de gitaar uit 1984 komt, 32 jaar oud dus. Verder ben ik nog niet veel wijzer.
Wél weet ik dat ik deze gitaar waarschijnlijk ga gebruiken in de band als zijnde fatsoenlijke gig gitaar, want die Squier is super leuk maar ik bleef stemmen, per 2x dat we een liedje doornamen moest ik stemmen.
Dus dat word mijn back-up schat ik.
Een squier die niet langer zuiver blijft dan paar minuten is geen reservegitaar maar een vuurkorf gitaar.
Vriendelijke groet,
Moet ook wel bekennen dat ik best een harde slag heb.
Ik ben geen rustige slaggitarist maar meer een soort Keith Richards of Rick Parfitt, beetje dat idee, lekker rammen.
En ik had die gitaar toen letterlijk diezelfde ochtend pas uitgepakt![]()
Favorieten/bladwijzers