Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 234 van 410 EersteEerste ... 134184224232233234235236244284334 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.331 t/m 2.340 van 4093
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Veel mensen moeten hun vakantiegeld besteden om gaten te dichten , niks GAS voor dit of dat

Ik kan me voorstellen dat dat bij sommige mensen soms moet. Als je niet zo'n goede baan hebt, en de tv, wasmachine, koelkast en diepvries gaan tegelijk kapot. Of zo.
    Wel knap als dat precies uitkomt met de vakantiegeld uitkering. En als het zo nauw komt, dan koop je tweedehands.

Maar wat is het punt? Dat niemand vakantiegeld mag gebruiken voor gear of vakantie omdat er mensen zijn die zich dat niet kunnen permitteren?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Maar wat is het punt? Dat niemand vakantiegeld mag gebruiken voor gear of vakantie omdat er mensen zijn die zich dat niet kunnen permitteren?
    Geen overbodige vragen stellen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Dat heb ik permament

Ja, en je doet er best wat aan ook de laatste tijd.
    Ik denk alleen maar na, nu nog.
    Wel lastig, ca 700 voor een goede oude jap (die van mij is fantastisch vind ik, en ik was helemaal niet into jappen tot ik een keer op een oude greco speelde), 2k voor iets goeds nieuws, of 4k voor een bepaalde vorm van perfectie, in de wetenschap dat als je die ooit kwijt wilt je er 1000 of minder voor krijgt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Geen overbodige vragen stellen

O sorry! ☺

Senior Member

Standaard

D'r is altijd wel een sluimerende passie geweest voor een short scale dat af en toe de kop op steekt. Een short scale junior of een Fender Bronco of Musicmaster. Je moet daar echt naar op zoek dus dat is een goede ingebouwde rem. Je komt die Fender short scales wel eens tegen maar dan moet de vibe goed zijn, de een wel en de ander niet om totaal niet verklaarbare redenen.
    Ik heb op dit moment een Bronco in de smiezen maar die staat in Japan en ik vertik het nog langer om grote import bedragen aan de belasting over te maken. En ik volg nog een Custom shop Bronco maar dat gaat hem ook niet worden on die reden. Ingewikkeld allemaal he. Maar dat is part of the fun.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik kan me voorstellen dat dat bij sommige mensen soms moet. Als je niet zo'n goede baan hebt, en de tv, wasmachine, koelkast en diepvries gaan tegelijk kapot. Of zo.
    Wel knap als dat precies uitkomt met de vakantiegeld uitkering. En als het zo nauw komt, dan koop je tweedehands.

Het punt is dat mensen die wel ruim zitten een deel van hun vakantiegeld zouden moeten schenken aan de mensen die krap zitten , eerlijk zullen we alles delen -)

Senior Member

Standaard

Ik ben een egoïst. En materialistisch ook. Ik geef het toe.
    Maar ik ga mijn vakantiegeld waar ik ook gewoon voor gewerkt heb echt niet afgeven. Dan stop ik liever met werken en ga zitten wachten tot iemand die wel vakantiegeld heeft dit met mij gaat delen.

Senior Member

Standaard

Het punt is dat mensen die wel ruim zitten een deel van hun vakantiegeld zouden moeten schenken aan de mensen die krap zitten , eerlijk zullen we alles delen -)
    "Zouden moeten"? Of mogen ze dat lekker zelf bepalen? Niet zelden heeft het een reden dat de een ruimer en de ander krapper zit in zijn doekoe. Ik geef weliswaar niet heel veel aan goede doelen (standaard €2,- bij huiscollectes), maar besteed wel de nodige tijd aan vrijwilligerswerk en deel dus mijn tijd en helpende hand met de samenleving.

Banned

Standaard

Nee niet daadwerkelijk moeten , het gaat erom dat je ook GAS kunt hebben om anderen uit de brand te helpen

Senior Member

Standaard

Nee niet daadwerkelijk moeten , het gaat erom dat je ook GAS kunt hebben om anderen uit de brand te helpen
    Ja doei. Daar hebben we Utopia voor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten