Bij de meeste nieuwe Gun's krijg ik enorme GAS..... Misschien moet ik Eugen maar gaan "ontvrienden" op Facebook
![]()
Bij de meeste nieuwe Gun's krijg ik enorme GAS..... Misschien moet ik Eugen maar gaan "ontvrienden" op Facebook
![]()
Een Washburn Parallaxe PXS-10
Guildaristocrat (m 75)
En het breidt uit : dus GUILD M 75 aristocrat, daarnaast ook nog Airline Folkstar . Moet dringend minder youtube filmpjes bekijken!!😊
Hebben jullie dat weleens? Enorme GAS maar niet precies weten waarvoor?
Hahaha, dat staat er eigenlijk los van, gelukkig. Als ik iets echt wil hebben en het kan, dan koop ik het. Gelukkig zou ik dat ook doen als het vakantiegeld dan niet kwam.
Ik heb een aantal goede strat achtige gitaren, en twee jaar geleden weer eens een LP aangeschaft, een burny uit de jaren 80, wat op een of andere manier een fantastische gitaar is. Speelt makkelijk, zingt enorm (maar ergonomisch gewoon ruk) etc.
Zit nu te denken om op zoek te gaan naar nog zo'n "goedkope" goede LP, of toch maar eens 4k er tegenaan gooien voor een goede kwaliteit custom built iets.....met het gevaar dat je die na 3 jaar ook niet meer wilt 😀
Laatst gewijzigd door D3nnis; 2 juni 2016 om 10:08
Ik ken het in die zin dat ik meestal na een tijdje gewend raak aan datgene wat ik heb. Gewenning is gevaarlijk, want het tegenovergestelde van inspiratie.
Favorieten/bladwijzers