Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
Met een 100 watt tranny ben je echt niet overpowered in een band. Mijn Princeton Deluxe Reverb II (22 wattjes) ging indertijd harder dan mijn Roland Cube 100.
Ligt eraan welke. Die Fender Deluxe 112 (94 watt transistor) gaat harder dan je lief is.