Ach als diegene een es335 uit 59 gekocht heeft bij tfoa en deze met een bijbetaling van 20k of meer geruild heeft is iedereen blij toch?
De koper van z'n strat af, de winkel weer cash flow 🙈
Ach als diegene een es335 uit 59 gekocht heeft bij tfoa en deze met een bijbetaling van 20k of meer geruild heeft is iedereen blij toch?
De koper van z'n strat af, de winkel weer cash flow 🙈
Ze hadden er verstandig aan gedaan de strat via een andere weg aan de man brengen,
i.i.g. niet zo prominent op hun site te zetten...
Ben ik de enige die een punthoofd krijgt van al die winkels die op Marktplaats adverteren? Ben ik op zoek naar een winkel met garantie etc dan ga ik daarheen. Ben ik op zoek naar een leuke deal, dan kijk ik op marktplaats. Dacht ik. Alleen moet ik me eerst door alle advertenties van tfoa, max, bax, key, teun, farm, etc. etc. heen worstelen. Ik snap de reden wel (€€€) maar ik wordt er als consument niet blijer van...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik vind het niet erg dat die shops adverteren op marktplaats, maar ik zou het wel prettig vinden als je dan kon filteren op aanbod van particulieren, zoals bij Speurders bijvoorbeeld kan.
Laatst gewijzigd door D3nnis; 7 mei 2016 om 15:11
Ik erger me er ook vreselijk aan.
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Ik vink "gebruikt" aan.
"In God we trust, all others pay cash."
Er is een add-on voor Chrome waarmee je commerciele ads eruit kunt filteren: https://chrome.google.com/webstore/d...onjmaodh?hl=nl
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)
Top!
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers