Oorspronkelijk geplaatst door Harry vriendin / vriending.... heldin / helding.... hetzelfde liedje, een vrouw is dan geen persoon maar een object. -------------> Typo!... (10 tekens)
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers