EC was in Cream en Derek&Dominos fantastisch, daarna vond ik hem minder en minder worden.
10 jaar geleden in AHOY live gezien. Na 5 kwartier keek hij na ieder nummer op zijn horloge en amper een kwartier later was meneer klaar. Sindsdien luister ik nog minder naar EC.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers