Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
Clapton is God!
EC was in Cream en Derek&Dominos fantastisch, daarna vond ik hem minder en minder worden.

10 jaar geleden in AHOY live gezien. Na 5 kwartier keek hij na ieder nummer op zijn horloge en amper een kwartier later was meneer klaar. Sindsdien luister ik nog minder naar EC.