Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
    Senior Member

Standaard

Presets opslaan in combinatie met bepaalde pedalen wel/niet in de chain lijkt me?

Senior Member

Standaard

En alles met één switcher! Hetzelfde als je het liefste alles met één vrouw wilt doen!

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Alles met 1 vrouw....
    Het zal wel smaak zijn?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Misschien een heel onnozele vraag, maar wat kan je nu meer/beter dan met de standaard footswitch?
    Hetzelfde :-) De standaard Fender footswitch heeft drie schakelmogelijkheden enwel; kanaal 1, kanaal 2 en kanaal 2 met boost. De Boss ES-8 kan dit nu ook en is per patch instelbaar, dus de Fender footswitch heb ik nu niet meer nodig. Met een 'standaard' kabel kan de Boss ES-8 alleen schakelen tussen kanaal 1 en kanaal 2 met boost. Ik heb dus nu volledige controle over de Fender HR Deville ML met de Boss ES-8 als amp switcher.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Presets opslaan in combinatie met bepaalde pedalen wel/niet in de chain lijkt me?
    Inderdaad, en dus nu ook met volledige controle over mijn Fender HR Deville ML versterker (2 kanalen en boost).

Senior Member

Standaard

De ES-8 is goddelijk

te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    De ES-8 is goddelijk
    Helaas nog niet met één druk op de knop alle ellende de wereld uit, dus goddelijk... ;-)

Senior Member

Standaard Boss ES-8 met Fender Hot Rod Deville ML footswich probleem

Weet een van jullie of de ES-5 identiek is qua bediening/functies (behoudens minder loops)?

EDIT: overzicht gevonden! Wat wel een dik minpunt is van de ES-5 is dat er in beginsel maar één bank-switch op zit.

Laatst gewijzigd door the sure thing; 21 april 2016 om 20:54

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Weet een van jullie of de ES-5 identiek is qua bediening/functies (behoudens minder loops)?

EDIT: overzicht gevonden! Wat wel een dik minpunt is van de ES-5 is dat er in beginsel maar één bank-switch op zit.
    Eerlijk gezegd nooit de ES-5 overwogen. Wat ik snel online zag: 200 presets ipv 800 maar verder dezelfde mogelijkheden minus één bank-switch inderdaad en maar 5 loops (6 met volumeloop neem ik aan). Of dat een groot probleem is weet ik niet?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Vandaag voor slechts 10 euro aan onderdelen gekocht voor het maken van de kabel met twee diodes in de stereo Neutrik plug gesoldeerd. Het was even goed passen en meten maar het is gelukt en het werkt helemaal naar verwachting met de Boss ES-8 :-)

Ik kan nu met de Boss van kanaal wisselen en tevens de boost aan- of uit zetten van de Fender Hot Rod Deville ML!
    He die had ik gemist, goed om te weten dat 't werkt!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten