Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1429 van 1797 EersteEerste ... 42992913291379141914271428142914301431143914791529 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.281 t/m 14.290 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Dat gebeurt inderdaad vaak, maar tot boven de nieuwprijs? Stel ik zou €1500 willen bieden, dan kan dat niet en loopt de verkoper mijn bod en het contact met mij mis. Dus een ghostbod van bv €1300 om te laten zien dat het een gewenste gitaar is, lijkt mij logischer.
    Dat dus. Plus dat je natuurlijk niet helemaal serieus wordt genomen als je een bod ruim boven de nieuwprijs niet accepteert.

Standaard

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...=mijnberichten

ik kwam deze tegen en buiten dat de prijs te mooi is om waar te zijn klopt er volgens mij nog iets niet,
    want voor zover ik weet hebben 60's road worns (en ik heb het nagevraagd, hij zegt 60's want 5way switch) een rosewoord fingerboard en geen maple en ik kan me ook niet herinneren dat die fingerboards zo gereliced waren?

of ben ik mis?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Het is een '50 Road Worn (die hebben ook een 5-way switch).
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

ik denk ook dat het een 50's is, en eentje van de eerste reeks, die kwalitatief iets minder zijn

jammer, want ik zocht een 60's

koopje lijkt me wel, als je een 50's zoekt

Senior Member

Standaard

Toevallig laatst nog op een 60's geboden. Die ging rond de 700 weg. Eigenaar had zelf de relic wat bijgewerkt (kale deel op plek onderarm bijgewerkt) dus niet volledig origineel.

@Matty; ik heb zelf even getwijfeld om de Eric Johnson relic strat van RVJ guitars te kopen (echter blijkt mijn voorkeur toch uit te gaan naar een telecaster). Die is ook gerelict en daarom te koop onder de prijs van een roadworn Mexicaantje en dan heb je wel een substantieel betere gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matty Bekijk bericht
    ik denk ook dat het een 50's is, en eentje van de eerste reeks, die kwalitatief iets minder zijn

jammer, want ik zocht een 60's

koopje lijkt me wel, als je een 50's zoekt
    En hoezo waren de eerste reeks minder dan?

Standaard

ik heb toch vaak gelezen dat hier wat meer QA problemen mee waren, slechte nuts, slechtere afwerking etc (serial beginnend met MZ

nu er zullen hier gewoon goeie en slechte tussen zitten he

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel Bekijk bericht
    Geen geld voor een gitaar waarvan het "Niveau en het verloop ervan stuurt serieus !!" zou ik zeggen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Geen geld voor een gitaar waarvan het "Niveau en het verloop ervan stuurt serieus !!" zou ik zeggen
    Ik laat je de foto's, aarzel dan niet om contact met me op als u vragen hebt!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten