Bummer, vorig jaar een setje Smitty's in mijn andere Tele laten zetten en nu was ik van plan de pu's die ik daardoor over had (uit mijn JV 52 Tele) in mijn zelfbouw te zetten. Blijkt de brug pu het niet meer te doen.....
Twijfel...... Setje Fender American Vintage, Setje Smitty Classic, of er een hotrod van maken met een setje Seymour Duncan Little 59 & Vintage Stack Set.
Hellup. Ik heb natuurlijk al mijn JV Tele met dus de Smitty Phat erin en een Cabronita met de Fidelitrons erin. Wat is wijsheid?
Meet eens op de soldeerpunten op de bodemplaat. Meestal breekt ie daar. Tape eraf, mogelijk is het de buitenkant van de spoel en.kan je er 1 wikkeling vanaf halen en opnieuw solderen.
147-c Guitars
Mocht ie rijp voor de prullenbak zijn, dan kan je Luke Wannabee er mogelijk mee blij maken. Die zoekt mogelijk nog een bodemplaat om een lipstick op te zetten voor.montage in zijn standaard telecaster brug.
147-c Guitars
Na rijp beraad én de nodige YouTubefilmpjes, is een setje Fender Custom Shop NoCaster '51 geworden.
Die wilde ik net voorstellen,
ik heb de nocasters is mijn zelfbouwtje zitten en voor mij zijn het de beste fender telecaster pickups.
Ga je echt geen spijt van hebben.
vaak zijn ze wel te fixen, even de soldeerbout ter hand nemen en eerst gewoon weer eens de aansluitingen doorsolderen, laatst ook een strat pickup mee gered
Ik deze in mijn Tele gezet: FENDER CUSTOM SHOP TEXAS SPECIAL .
Echt een super geluid.
Ik heb de Texas specials ook in een van mijn Strats maar daar vind ik ze net iets minder
Favorieten/bladwijzers