Ik probeerde zojuist een foto via Photobucket te uploaden in het "effectpedalen / overige randapparatuur forum". Lukte niet, zal wel aan mij liggen. In het desbetreffende bericht heb ik dan maar een link geplaatst zodat de foto uiteindelijk wel te zien is. Ben het met motorhan eens dat direct uploaden veel handiger is.



Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers