Fulltone OCD Versie 4 te koop! Stuur bericht voor interesse![]()
Fulltone OCD Versie 4 te koop! Stuur bericht voor interesse![]()
Ik heb een Boss HR-2 te koop.
nu niet meer...
Te koop Boss bcb 60 koffer voor 6 pedalen. Compleet met voeding en patchkabels.
Vraagprijs € 75 of doe een goed bod.
Ik heb een vintage Wah Wah/Phaser pedaal te koop. Het gaat om een Korg Mr Multi FX-2.
Vraagprijs is €150
zie ook mijn advertentie op Marktplaats.
Te koop: Roland VG88 V2. Fantastisch apparaat, kan alles. Overtuigende metal sounds, organische crunch, aanslaggevoelige randjes, ambient achtige sounds etc. Optioneel gebruik je m met een Roland GK2 element voor extra sounds maar nie echt nodig. Jarenlang met veel plezier gebruikt op podium, meestal rechtsreeks in de PA, met professionele sound.
Specs: http://www.roland.com/products/vg-88/
Er zit een op maat gemaakte koffer bij, evenals wat kleine gebruikssporen uiteraard. Manual en voeding zitten er ook bij.
Vraagprijs: 150 EUR. Waarom zo laag? Op eBay gaan ze gebruikt voor 300 EUR weg, en dan zonder maatkoffer?! Omdat t expressiepedaal t niet doet. Zelf nooit gemist ook. Volgens mij is het n reparatie van niets, dus, aan jou de keuze![]()
Niemand?Een top tier multi fx met maatkoffer voor de prijs van één pedaaltje?
MI Audio Blues Pro V2 Tubescreamer-achtige met minder laag verlies en iets meer gain "on tap". Verder een Fuzz-switch voor wat meer fuzzy sound.
Hardwire SC-2 Valve Distortion. Natuurlijk klinkende distortion met een groot palet aan sounds door de crunch/saturation switch en aparte high en low toonregeling. Met doosje en tonelock.
GLab True Bypass Wah Pad. Maakt van je standaard wah een Truebypass, switchless wah.
Original Crybaby GCB-95 uit de jaren '80
Zie voor alle pedalen ook Gitaarmarkt en Marktplaats.
Nog niet op Gitaarmarkt en Marktplaats maar wel te koop:
Pedaltrain JR met softcase..
Ik vraag niet de hoofdprijs maar wel redelijkheid...
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Hi folks
Heeft er iemand toevallig een Electro Harmonix Freeze Sound Retainer pedal die hij/zij zou willen verkopen ?
Ik wil er graag een hebben maar de €133 die hij nieuw bij BAX kost ligt boven mijn budget.
![]()
Favorieten/bladwijzers