Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 505 van 593 EersteEerste ... 5405455495503504505506507515555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.041 t/m 5.050 van 5928
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Er komt trouwens geen eind aan de signature-reeks van Fender.

Leuke strat! Goeie specs ook met die locking tuners. Prijs valt mij ook mee, 1640 eu bij Max. Lijkt me ook een veelzijdige strat die ook gain sounds aankan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Hmmmm dit vind ik ook wel te pruimen....
    http://www.rjvguitars.com/product/17...tom-shop-specs
    Iemand hier nog wat zinnigs over te zeggen? Voor de prijs onder een Mexicaanse road worn een nobrainer of uit de buurt blijven van zo'n after market relic?

Senior Member

Standaard

After market relic

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Leuke strat! Goeie specs ook met die locking tuners. Prijs valt mij ook mee, 1640 eu bij Max. Lijkt me ook een veelzijdige strat die ook gain sounds aankan.
    Inderdaad leuke strat, al is had het wel wat avontuurlijker gemogen qua finish. Wat voor invloed zullen die 'non staggered pole pieces' hebben? en waarom zou hij daarvoor hebben gekozen?
    Ik ben niet kapot van die tremelo. Ik heb liever een standaard (iets naar boven gebogen) strat tremelo met witte tip en niet zo'n rechter pop-in ding.
    Laatst gewijzigd door apekop; 24 maart 2016 om 21:02
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Standaard

'Food for thought'. Stel jezelf de vraag, ben je een volger of een leider? Volgers kiezen signature gitaren en gear die hun 'helden' ook bespelen. Veilig maar toch wel een beetje creatief-loos. Leiders kopen een gitaar en 'verbouwen' deze naar hun eigen specs of laten soms een gitaar bouwen. Ik keur signature gear niet af maar als je creatief bent en zoekt naar je eigen sound dan ga je niet voor de commercieël gebaande paden van fabrikanten die zelf ook al jaren geen wezenlijk nieuw model op de markt hebben gebracht!

Mijn beste strat is een samengeraapt 'zootje' van diverse merken en onderdelen! Nergens te koop dus uniek in sound en toch ook een beetje mijn eigen 'signature', en daarbij vaak ook nog goedkoper dan de signature modellen!

'If you can dream it you can build it' ;-)

Senior Member

Standaard

Nou, gefeliciteerd met je unieke gitaar en het feit dat je een uniek en creatief mens bent en daarnaast ook nog eens een echte leider.

Ik ga nu stilletjes naast m'n Luke's liggen en mezelf in de foetushouding in slaap huilen.

Senior Member

Standaard

Een strat is gewoon een soort lego. Onderdelen op elkaar schroeven. Wat zijn de lui in zelfbouw dan? Goden?
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Jarenlang ooit op een washburn nuno bettencourt model gespeeld terwijl ik niet van more then words hou. Ik veranderde in een leider toen ik de elementen heb vervangen

Standaard

Als je aan Ed Sheeran denkt denk je eerder aan akoestische gitaren, maar hij heeft zo'n ontzettend mooie strat! Hij gebruikt hem onder andere voor de bekende hit 'Thinking out Loud'.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Inderdaad leuke strat, al is had het wel wat avontuurlijker gemogen qua finish. Wat voor invloed zullen die 'non staggered pole pieces' hebben? en waarom zou hij daarvoor hebben gekozen?
    Ik ben niet kapot van die tremelo. Ik heb liever een standaard (iets naar boven gebogen) strat tremelo met witte tip en niet zo'n rechter pop-in ding.
    Non staggered pickups had ik in m'n allereerste fender standard strat. Vond ik maar slappe dingen. Zijn dat trouwens keramische elementen?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten