Gus spoort iedereen aan om een opname in het subforum Sounds te posten. Zijn ding om mensen uit de woonkamer te halen en zichzelf laten blootstellen aan Nederland teneinde meer muziek de wereld in te helpen. En daarbij tips te geven hoe het wellicht beter zou kunnen, als dat van toepassing is..