Heeft de Mesa de bekende mod ondergaan?![]()
Heeft de Mesa de bekende mod ondergaan?![]()
Is de bekende mod de deep mod, of iets anders?
Weet ik niet meer, denk ik iets anders, zit een resonancefilter op toch?
Torpedo werkt met 1 kanaal, ik heb keuze om 1 kanaal van de Mesa naar de Torpedo te sturen, de andere naar een box, of om 2 boxen aan 't sluiten aangezien Torpedo een thru heeft. Fijne van die Mesa is dat ie ook prima op 1 kanaal kan, itt bijvoorbeeld Marshall 20/20. Gebruik eigenlijk altijd wel minimaal 1 speaker voor feedback, dat is het enige wat ik mis wanneer je compleet stil speelt.
Of de eindbak de bekende mod heeft ondergaan weet ik niet, wrs niet, maar 2e hands gekocht.
En ja, weegt wel wat, maar met z'n tweeën goed te doen, en om eerlijk te zijn kom ik verdomd weinig trappen tegen over het algemeen. Spelen toch voornamelijk in kroegen ed.
Met al die Torpedo Live's die voorbij komen kan ik natuurlijk niet achterblijven!
8HE Shockmount rack custom laten maken in Engeland bij flightcasewarehouse.
Echt een aanrader! Waar je bij onze grote duitse vrienden een normaal rack hebt, heb je voor dezelfde prijs bij hun een shockmount versie van waarschijnlijk nog betere kwaliteit ook nog!
Ik speel live altijd stereo, dus heb er 2 Torpedo Live's in zitten. Heb mn cabs geprofiled en alles zo afgesteld dat de FOH het alleen in hoeft te gainen, qua EQ is alles geregeld in de Torpedo's. Qua sound hoor ik vrijwel geen verschil en kunnen mn amps eindelijk lekker open on stage! Heerlijk!
De Jackson gebruikt mijn Jackson 112 Gold profile en de Bandmaster mijn Silverface Vibrolux 210 cab profile.
In mijn eentje net niet te tillen maar daarom is er ook een rampje voor mn bus onderweg!
Voor:
Van boven naar beneden:
Furman Power Conditioner
Shure PSM In Ear systeem
2x Torpedo Live
4HE Lade met alle kabels en toebehoren. Ik ga misschien nog naar 3HE en 1HE lade switchen om kabels en snaren etc toch te scheiden. We zien het wel!
Achter:
Alles zo geregeld dat we maar een paar kabeltjes hoeven te leggen en we zijn live!
2 speakerkabels in chassisdelen in het rack zodat die zo aangesloten zijn.
Stekkerdoos zelf op een oud 2HE blindpaneel gefixt, backstage al alle stroom aansluiten in de stekkerdoos, 1x powercon in het stekkerblok op het podium en gaan met die banaan!
Alle aansluitingen achterin het rack btw met ducktape vastgemaakt. Tijdens het eerste optreden liet het eea al los tijdens het spelen. Dat gaat me dus nooit meer gebeuren!
Laatst gewijzigd door Babelouba; 8 maart 2016 om 23:11
Guitars: Fender Telecaster '67 || Fender Stratocaster Ultra '91|| Smitty HS Telecaster
Amps: Fender Bandmaster '64 || Jackson Newcastle 30 || Fender Vibrolux '71 || 2x Two Notes Live ||
Band: Beat The Stones || Trouble
Ben zeer benieuwd, kan alleen je foto's niet zien...
SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...
eh.... je kunt niet naar een dropboxaccount linken![]()
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Ik wou hier net een foto van mijn crack posten. Gelukkig voor jullie zag ik net op tijd dat ik de titel van dit topic verkeerd gelezen had.
Guitars: Fender Telecaster '67 || Fender Stratocaster Ultra '91|| Smitty HS Telecaster
Amps: Fender Bandmaster '64 || Jackson Newcastle 30 || Fender Vibrolux '71 || 2x Two Notes Live ||
Band: Beat The Stones || Trouble
Favorieten/bladwijzers