Da's waar ook.
Vind het wel mooi dat er een aantal instrumenten zijn waar hij bij zweert - die rode Gretsch was bij 'farewell to the world', 20 jaar terug, ook al zijn main gitaar. Zelfde geldt voor de Hotcake. Maar intussen varieert hij wel flink met delays/vibrato's, zijn de Freeze en Superego relatief nieuw maar wel blijvertjes, en qua versterkers zal hij een flink arsenaal hebben - veelal combi's van Fender Blues Juniors, AC30's en Matchless.
Aan zn stekkerblok te zien komt ie uit GB
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Huiswerk!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Neil_Finn
Mijn nieuwe bordje: alle patchkabels nu gesoldeerd. Alles staat op een pedaltrain pro. Lekker veel ruimte!
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Artifartsi live foto van gisteren :
![]()
----
// City Of Life //
Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001
Hopelijk gaat dit zo goed? Heb nét een photobucket account gemaakt hiervoor en dit is de eerste keer dat ik mijn eigen foto's op gitaarnet zet.
Kijk aan, ik ben net flink aan het prutsen geweest, alle pedalen van het bord gehaald en opnieuw begonnen. Ben best wel tevreden nu! Ik heb verder nog een Boss BD-2 Blues Driver en een Brunetti Mercury Box. Ik gebruik de OCD als mn drive voor rythm, en ik heb vandaag ontdekt dat mn DS-2 goed als booster voor solo's gebruikt kan worden. In turbostand 2 geeft hij wat extra mids mee wat daar erg fijn voor is!
Helaas past mn Powerplant Jr niet onder mijn pedalboard, maar misschien dat ik nog rubberen voetjes onder mn pedalboard kan zetten om hem op te hogen, zodat ik de Powerplant Jr nog netjes onder het pedalboard kwijt kan. Er zit al een gleuf in het pedalboard vlak boven de chorus en de tuner, daar zouden de stroomkabels doorheen kunnen.
Ik heb geen vast board, het verandert per toepassing.
Dit heb ik gebruikt voor opnames voor een Hotel California sound, de LazyJ voor de fuzzy tweed, met de archer kan je het middengebied regelen, de Deco werd gebruikt voor een ADT effect zoals in While my guitar gently wheeps.
Dit was het live board van afgelopen weekend. Ik had een Fender amp mee dus de Strymon was overbodig maar soit.
![]()
Laatst gewijzigd door Pepe; 2 maart 2016 om 14:45
Favorieten/bladwijzers