Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 577 van 866 EersteEerste ... 77477527567575576577578579587627677 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.761 t/m 5.770 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ja toen ik hem kocht, had ik 7 pedalen. Dus 3 op een daisychain en de rest apart. Was inderdaad muisstil. Ben ook nog steeds tevreden, mijn Blues Junior ruist zelf ruist méér dan er nog bij komt van de pedalen.
    Correctie: net nog ff wat geprobeerd (want ga morgen eerste opnamesessie van preproductie doen)

Versterker ruist best een beetje. Niet storend, maar het is er wel. Pedalen eraan toevoegen (met gitaar ingeplugd, volume dicht) geeft, als je goed luistert, wel wat extra ruis. Maar als ik de DD7 er tussenuit haal, is dat zo goed als weg. Let wel: pas als ik echt AB door voorzichtig de jack in de amp te drukken, tegen het punt aan waar hij contact maakt, dan hoor ik het met de DD7 ertussen.

Dus ik laat het lekker bij één PowerPlant Junior. Er is wel wat ruis, maar dat komt niet uit de gedaisychainde pedaaltjes

Senior Member

Standaard

Goed mann!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    Die gebruik ik om bij optredens vlot van gitaar te kunnen wisselen. Gaan dus 2 gitaren naar binnen. Zo vermijd je gedoe met gitaren unpluggen en zo.
    Gedoe? Een gitaar inpluggen?
    Continu die dubbele kabel (of zender, dan wordt het helemaal leuk) hebben liggen lijkt mij veel meer gedoe dan af en toe even een kabel ompluggen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Gedoe? Een gitaar inpluggen?
    Continu die dubbele kabel (of zender, dan wordt het helemaal leuk) hebben liggen lijkt mij veel meer gedoe dan af en toe even een kabel ompluggen?
    Wat wil je nu dat ik zeg? Ik stel alleen maar vast dat in mijn geval een gitaarwissel tijdens een optreden veel vlotter verloopt op deze manier. Als jij het makkelijker vindt met gewoon uit- en inpluggen dan doe je dat toch zo?

Senior Member

Standaard

Neen, die voeding past er inderdaad niet onder, zelfs niet als ik de voetjes van de Pedaltrain wat verleng. Het is een fame DCT. Spotgoedkoop maar wel 8 geïsoleerde uitgangen. Helaas een enorme grote lompe doos. Maar dat was tot nu toe geen probleem. Maar voor ik me nu een nieuw pedaal aanschaf zal ik me toch echt eerst een Powertrain of Pedalpower moeten aanschaffen ja....
    Kijk ook eens naar de HB PowerplantTuner. Goedkope oplossing en je kan je huidige tuner verkopen ;-)

Senior Member

Standaard

Wat wil je nu dat ik zeg? Ik stel alleen maar vast dat in mijn geval een gitaarwissel tijdens een optreden veel vlotter verloopt op deze manier. Als jij het makkelijker vindt met gewoon uit- en inpluggen dan doe je dat toch zo?
    Voel je niet zo aangevallen man!
    Ik stel gewoon een doodnormale vraag.

Jouw laatste zin geldt voor ongeveer 99% van álles op dit forum, dus kunnen we net zo goed de tent sluiten.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 24 februari 2016 om 11:35

Senior Member

Standaard

Mag ik het bier al koud zetten?

Maar euhh, heerlijk toch dat ieder zijn eigen wieltje uitvindt? Best een aardig onderdeel van de hele hobby.

Senior Member

Standaard

Ach, ik heb ook mijn akoestische gitaar permanent aangelijnd in een tuner met een DI erachter. Moet je even op de tuner trappen om er geluid uit te krijgen. 2 gitaren op hetzelfde boardje is apart maar nog niet zo raar als een banjo snaren op je plank en daar zijn een hoop hits mee gemaakt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Voel je niet zo aangevallen man!
    Ik stel gewoon een doodnormale vraag.

Jouw laatste zin geldt voor ongeveer 99% van álles op dit forum, dus kunnen we net zo goed de tent sluiten.
    Ik voelde mij helemaal niet aangevallen. Jij stelde een vraag en ik antwoordde. Meer leek er mij niet aan de hand te zijn. Jij vind het blijkbaar geen gedoe, ik wel. Dus moet je het doen zoals jij het beter vind.
    Laatst gewijzigd door Rafke Pafke; 24 februari 2016 om 12:13

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    2 gitaren op hetzelfde boardje is apart maar nog niet zo raar als een banjo snaren op je plank en daar zijn een hoop hits mee gemaakt.
    Was het niet James Burton die daarmee begon. Setje 0.07 was toen nog niet verkrijgbaar.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten