Mooie aanbieding, zeker weten.
Alleen vraag ik me af of de hardware Amerikaans is, volgens mij niet hoor. Desondanks degelijk spul.
Mooie aanbieding, zeker weten.
Alleen vraag ik me af of de hardware Amerikaans is, volgens mij niet hoor. Desondanks degelijk spul.
Ik merk het verschil niet, behalve dat mijn peperdure Fender Nocaster een hals had die begon te torderen.....(...' Totdat je regelmatig gaat optreden, feesttent in en uit, warme zalen, vochtig of droge hallen. Wat ben ik blij met m'n duurdere gitaren.... ') Nee, ik geloof er niet (meer) in dat duurdere gitaren beter zijn. Eigenlijk vind ik de goedkopere net zo goed of zelfs beter. Is het ergens ook niet een beetje snobisme dat er een geil merkje op staat? Want dan MOET het toch wel goed zijn???![]()
De hals van mijn MM silhouette special is licht getordeerd. Heel weinig, maar toch. Die gitaar heb ik in 2000 nieuw gekocht en ziet er op de vergeelde pearl slagplaat zo goed als nieuw uit.
Mijn MM Morse, uit 2011, is qua lak ook nog netjes, maar het jackplaatje bladdert helemaal af.
Wat dat betreft maakt het geen ruk uit of je een dure of goedkope gitaar hebt.
Maar elke keer als ik (bijvoorbeeld) mijn MM's pak, dan zijn het toch wel érg lekkere gitaren. Lekkerder dan de meeste goedkopere gitaren.
ff een vraagje als ik zo vrij mag zijn; wat mag een OW 62 reissue strat kosten?
Favorieten/bladwijzers