Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 813 van 904 EersteEerste ... 313713763803811812813814815823863 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.121 t/m 8.130 van 9036
    Senior Member

Standaard

Mooie aanbieding, zeker weten.
    Alleen vraag ik me af of de hardware Amerikaans is, volgens mij niet hoor. Desondanks degelijk spul.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Mooie aanbieding, zeker weten.
    Alleen vraag ik me af of de hardware Amerikaans is, volgens mij niet hoor. Desondanks degelijk spul.
    Ik meen dat de hardware en pu's niet gelijk is aan die van de Amerikaanse G&L's, maar daar wel vandaan komen. Maar misschien gaat dat alleen op voor de MFD-pu's en vergis ik mij deels.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik meen dat de hardware en pu's niet gelijk is aan die van de Amerikaanse G&L's, maar daar wel vandaan komen. Maar misschien gaat dat alleen op voor de MFD-pu's en vergis ik mij deels.
    Joost, koop die gitaar! Amerikaans is ook niet zaligmakend... Ik heb de Fallout Tribute gehad, made in Indonesie. Nooit het idee gehad dat de hardware minder was dan de USA versie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Joost, koop die gitaar!
    Ik zoek geen Strat. Heb er al 2, waarvan 1 gelijksoortige als deze Lagacy, maar dan op alle punten beter

Wel wou ik deze aanbieding delen, want zoals gezegd: tot €600 echt een goede optie!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik zoek geen Strat. Heb er al 2, waarvan 1 gelijksoortige als deze Lagacy, maar dan op alle punten beter

Wel wou ik deze aanbieding delen, want zoals gezegd: tot €600 echt een goede optie!
    Je bedoeld je Kaufmann strat?

Senior Member

Standaard

Je bedoeld je Kaufmann strat?
    What else

Senior Member

Standaard

Joost, koop die gitaar! Amerikaans is ook niet zaligmakend... Ik heb de Fallout Tribute gehad, made in Indonesie. Nooit het idee gehad dat de hardware minder was dan de USA versie.
    Totdat je regelmatig gaat optreden, feesttent in en uit, warme zalen, vochtig of droge hallen. Wat ben ik blij met m'n duurdere gitaren....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Totdat je regelmatig gaat optreden, feesttent in en uit, warme zalen, vochtig of droge hallen. Wat ben ik blij met m'n duurdere gitaren....
    Ik merk het verschil niet, behalve dat mijn peperdure Fender Nocaster een hals had die begon te torderen.....(...' Totdat je regelmatig gaat optreden, feesttent in en uit, warme zalen, vochtig of droge hallen. Wat ben ik blij met m'n duurdere gitaren.... ') Nee, ik geloof er niet (meer) in dat duurdere gitaren beter zijn. Eigenlijk vind ik de goedkopere net zo goed of zelfs beter. Is het ergens ook niet een beetje snobisme dat er een geil merkje op staat? Want dan MOET het toch wel goed zijn???

Senior Member

Standaard

De hals van mijn MM silhouette special is licht getordeerd. Heel weinig, maar toch. Die gitaar heb ik in 2000 nieuw gekocht en ziet er op de vergeelde pearl slagplaat zo goed als nieuw uit.
    Mijn MM Morse, uit 2011, is qua lak ook nog netjes, maar het jackplaatje bladdert helemaal af.
    Wat dat betreft maakt het geen ruk uit of je een dure of goedkope gitaar hebt.
    Maar elke keer als ik (bijvoorbeeld) mijn MM's pak, dan zijn het toch wel érg lekkere gitaren. Lekkerder dan de meeste goedkopere gitaren.

Senior Member

Standaard

ff een vraagje als ik zo vrij mag zijn; wat mag een OW 62 reissue strat kosten?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten