Deze patchkabels gebruik ik op mijn bord,
tot nu toe geen klachten over, maar ik stel me soms wel wat vragen bij de duurbaarheid ervan.
Vooral omdat ze soms nogal rare bochten moeten maken, bv als de ene pedaal de uitgangen opzij heeft en de andere achteraan, of met de looper switcher.
Maar tot nu toe werken ze perfect.
Na jaren alles maar gewoon op de grond te hebben laten staan, heb ik mezelf maar een kado'tje gedaan: een pedaltrain nano+. Er kunnen niet veel pedalen op (maar dat komt goed uit, want ik heb er niet veel) maar ik geloof met andere patchkabels dat er nog wel eentje (mss 2) bij kan.
Soit, niet veel speciaal: boss TU-3, MI Effects blues pro overdrive, MXR '78 distortion ( die gaat er mss wel af want wordt niet veel gebruikt, een tremolo ofzo mss) en tenslotte een TC elektronica flashback.
![]()
Vandaag mijn pedalboard een update gegeven. Compressor er bij, 1spot adapters er af en een Cioks DC10 voeding er op. Patchkabels op maat met Evidence SIS kabels. Voorlopig kan ik weer vooruit.
.... Sponsored by TC ?
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Ik heb dat met Electro Harmonix........
Robin.
Hier nog eentje, ik heb dat Wampler.
Favorieten/bladwijzers