Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1402 van 1797 EersteEerste ... 40290213021352139214001401140214031404141214521502 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.011 t/m 14.020 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Zonder te oordelen over deze Gibson, fronste ik wel direct mijn wenkbrauwen. Een met deze kenmerken heb ik nog nooit gezien, wat niet zegt dat hij niet echt is. Een waarde-oordeel is wel dat ik hem niet mooi vind, maar das hartstikke subjectief.
    Nee, ik zal ook niet beweren dat hij niet echt is, maar heb wel ernstige twijfels of deze gitaar uit 1983 stamt.
    Mooi is idd een hele andere discussie. Ik hou totaal niet van quilt en hele overdreven flames etc. Dus nee, niet mijn ding.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Standaard

Dit lijkt mij een gevalletje van ooit een andere toets gemonteerd: http://link.marktplaats.nl/m1007057693
    Ziet er allemaal prima en okee uit (behalve de vervangen brug, oerlelijke elementen en omgekeerde TRC), maar een ongebonden toets (met blokinleg!) op een Custom... Die moet ooit vervangen zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Dit lijkt mij een gevalletje van ooit een andere toets gemonteerd: http://link.marktplaats.nl/m1007057693
    Ziet er allemaal prima en okee uit (behalve de vervangen brug, oerlelijke elementen en omgekeerde TRC), maar een ongebonden toets (met blokinleg!) op een Custom... Die moet ooit vervangen zijn.
    Ik vind die elementen wel wat hebben. Toets lijkt me door het onbreken van de binding inderdaad niet origineel. Evenals de brug. Tuners zien er ook erg shiny uit voor 42 jaar. Zullen ook wel vervangen zijn. Grappig inderdaad dat die trussrod cover verkeerd om is geplaatst. Ben benieuwd of de verkoper dat zelf door heeft.

Al met al niet bizar duur voor een ietwat gemodificeerde LP Custom uit '73.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

ik vind m heel erg niet mooi.. ademt echter idd wel de 80's sfeer (Ibanez ging destijds ook zo over de top met frivoliteiten opsmuk...al dat goud.. net de glimlach van een plateauzolen-en-bontjas-pooier uit Miami Vice...) en de omstandigheid dat de verkoper ook nog een Fender Bassman 50 uit de seventies (heb ik weer wel acute GAS voor maar ik heb al genoeg amps) en een seventies Fender Super Twin te koop aanbiedt geurt toch wel een beetje als een 'lang bewaard setje' .... maar daartegenover de niet periode correcte koffer, de bijna smetteloze staat (... hij was zo duur... ik durfde er m'n huis niet mee uit...??), geen foto van het serienummer..... enzovoorts..
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

de vorige verkoper (die ook al twijfelde aan de lak )
    http://www.vintageandrare.com/produc...-Tobacco-45744
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Ik twijfel of de Tim Shaws wel van origine in een LP Standaard zijn gezet. DIe horen toch thuis in een custom. ?
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    de vorige verkoper (die ook al twijfelde aan de lak )
    http://www.vintageandrare.com/produc...-Tobacco-45744
    Wel, that makes sense. Nieuwe lak en hardware. Remco moet ondertussen wel kijk hebben op die dingen.

@Hetepeper, die shaws kom je overal in tegen in begin 80. Ze hebben distinctive serials die goed gedocumenteerd zijn dus dat wijst zich vanzelf.

Standaard

Idd, die shaws zaten overal in. Vind er niet veel aan, maar ze zijn 'gewild'.
    Lijkt mij idd een refinish. Die pickup cavities zijn van een Gibson niet zo gelakt. Zit een enorme dikke koek lak in lijkt het wel.
    Misschien ligt er dan ook wel een flinterdun laagje quited fineer over als hij toch refinished is.... Want ik heb eerlijk gezegd nog nooit een LP met zo'n top gezien uit '83.

Senior Member

Standaard

Deze lijkt mij toch geen echte Fender:

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

althans ik heb er nog nooit zo een gezien.
    Laatst gewijzigd door hefke; 7 januari 2016 om 07:17

Senior Member

Standaard

Een Custom SHOP is het zeker niet! Maar dat zegt ie ook niet. Veel niet-originele onderdelen. En een humbuGGer!?!?

Whahahahahahahahaha!!!!!!

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten