daar doe ik voor![]()
(en ja het is iets minder dan 1/3 van de hele set)
btw ik ben begonnen met verzamelen toen met name jaren 80 gitaren voor een appel en een ei weggingen tijdens de grunge periode, zo heb ik genoeg ruilmateriaal opgebouwd om tot deze collectie te komen (en ik speur nog steeds iedere ochtend het internet af voor koopjes![]()
life sucks and then you die
O, dan valt het bij mij dus heel erg mee.
![]()
Allemaal zelfgebouwde gitaren en bassen, Marcel?
btw ik ben begonnen met verzamelen toen met name jaren 80 gitaren voor een appel en een ei weggingen tijdens de grunge periode{
Hmmmmm...dat is mij nooit zo opgevallen dat ze voor een appel en een ei weggingen..
Op de akoestische Taylor na inderdaad allemaal zelf gebouwd.
Voor mij zou hij misschien wellicht heel toevallig kijken of hij eventueel rekening met mijn wensen kon houden bij zijn volgende bouwsels. Dat zou dan gewoon een Daphne blue relic met Hss, zonder machine headstock en Indian rosewood toets worden. Mocht ik ' m willen kan hij de pups naar wens switchen. Ben benieuwd.
Hij gaf overigens als belangrijke reden voor het niet bouwen op bestelling dat een de combinatie van onderdelen soms "gewoon niet werkt". Als dat nu gebeurt schroeft hij 'm weer uit elkaar en gebruikte hij de onderdelen voor andere gitaren waarbij het dan wel werkt.
Als dat verhaal klopt, en ik kan me niet voorstellen met welk doel hij zoiets zou verzinnen om iemand die dreigt met een order af te schepen, snap ik niet waarom hij juist voor tevreden klanten wel op bestelling bouwt.
Die Tele lijkt me trouwens ook wel leuk met een P90 in de neck :-)
Omdat een hoop van die bouwers alleen maar parts in elkaar schroeven en niet eens weten hoe ze een halsprofiel moeten Aanbrengen?
147-c Guitars
Favorieten/bladwijzers