Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1397 van 1797 EersteEerste ... 39789712971347138713951396139713981399140714471497 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.961 t/m 13.970 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    Ben jij "beau"?
    Helaas ...

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Heb 'm ook maar even gerapporteerd bij MP. Ben bang dat er iemand gruwelijk gebuttf*cked gaat worden. Hopelijk slaat karma keihard toe, met een vrachtwagen ofzo.

Senior Member

Standaard

Gerapporteerd of niet, de advertentie staat er nog steeds op en het bod is gedaan en de gitaar staat gereserveerd.
    Ik denk dat rapporteren niks helpt tenzij de bieder een waarschuwingsmail krijgt.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

We kunnen dus stellen dat de linkshandige Gibson les Paul met het serienummer 00170424 een kopie is die je normaal koopt voor tweehonderdvijftig dollar in China verkocht gaat worden voor een bedrag van achthonderdvijftig euro aan een onwetende koper.

Met een beetje geluk krijgt de nietsvermoedende nog een waarschuwingsmailtje te lezen voordat hij zijn geld aan de oplichter overhandigd heeft. Zo niet dan is het jammer en word de volgende die hopelijk gaat googelen op het serienummer 00170424 gewaarschuwd.

Hier een sg met hetzelfde serienummer..http://forum.gibson.com/index.php?/t...s-paul-custum/

En een lijstje met een aantal bevestigde nummers die vervalst zijn.http://www.mylespaul.com/forums/gibs...ty-useful.html
    Laatst gewijzigd door macwilliams; 28 december 2015 om 11:18

Senior Member

Standaard

Verkoper weet donderspoed dat 'ie fout zit, anders had er wel een foto van de headstock bij gezeten. Snap die LTD foto's ook niet zo goed.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Verkoper weet donderspoed dat 'ie fout zit, anders had er wel een foto van de headstock bij gezeten. Snap die LTD foto's ook niet zo goed.
    Ik heb ook verwonderd zitten kijken naar die Ltd foto's en ik kan niet de reden bedenken dan behalve dat er geen reden is.
    Dat de verkoper een lelijke frauder is die willens en wetens de boel besodemieterd is wel heel duidelijk.
    Het voordeel van die vervalste gitaren is dat ze vaak dezelfde serienummers gebruiken en dat veel van die nummers wel bekend zijn.
    En als je een beetje bekend bent met de uiterlijke verschillen dan pik je ze er zo uit. Als je dit topic doorleest dan ben je al vlot een geoefend fake spotter.
    Ook ik vraag me wel eens af of potentiële klanten zich wel eerst inlezen voordat de honderden euro's gaan uitgeven.

Senior Member

Standaard

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...m_medium=email

Logo lijkt mij extreem groot, bestaan er studio's in goldtop? niet originele knoppen lijkt mij...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    bestaan er studio's in goldtop?
    Die zijn er heel veel, maar ben nog op zoek naar 1tje met een decal als logo zonder "Les Paul Model" er op ...

Senior Member

Standaard

En what about de logo?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    http://www.2dehands.be/muziek/muziek...m_medium=email

Logo lijkt mij extreem groot, bestaan er studio's in goldtop? niet originele knoppen lijkt mij...
    http://www.gibson.com/Products/Elect...Humbucker.aspx

Klopt wel
    Is een darkback met '50 profiel neck, was vlot uitverkocht toen ik er een ging kopen.
    Had liever een met P90's gehad maar die hadden een '60 neck. En waren geen darkback.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten