Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 57 van 65 EersteEerste ... 7475556575859 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 561 t/m 570 van 646
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Van jezelf zeggen dat je als gitarist overschat bent is toch tamelijk ijdel.
    Nee, zeggen dat je onderschat bent, da's pas ijdel

Senior Member

Standaard

In mijn boek is dat een beetje sneu.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    God, voor Van Halen waren er ook nog gitaristen die tapten, dus wellicht niet zo baanbrekend
    Steve Hacket van Genesis tapte ook al voordat eddie dat deed , al deed hij dat heel gedoseerd
    Laatst gewijzigd door Brad; 23 december 2015 om 15:29

Senior Member

Standaard

Zullen we het eens omdraaien? Wie zijn de nogal onderschatte gitaristen?

Ik nomineer in dat geval Nils Lofgren die al sinds Harvest van Neil Young meestal 2de viool speelt. En alweer sinds 1984 in de E-street band van Springsteen zit. Zowel elektrisch als akoestisch vind ik hem een erg interessante gitarist die ook voor zijn solowerk van mij wel wat meer gewaardeerd mag worden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Sorry, ik ga hier niet meer woorden aan vuil maken dan te zeggen dat evenals Edward Van Halen eind jaren '70, Jimmy Page eind jaren '60 nogal belangrijk is geweest.
    Om zijn solo's dan te vergelijken met Blackmore, en hem daarna overschat te noemen, nou ja zeg!

.
    Volgens mij overschat je Jimmy Page nogal.

Banned

Standaard

Als je de studio platen van Led Zeppelin hoort dan zitten daar solo s bij die werkelijk waanzinnig zijn . Ik had het over Jimmy Page tijdens een gitaarles vroeger

Mijn gitaarleraar destijds zei dat hij solo s van Jimmy Page kende die ik van mijn leven niet na zou kunnen spelen

Lullige opmerking van die gast maar hij heeft wel gelijk dat die Jimmy Page dingen heeft gespeeld die je niet zo maar na speelt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Volgens mij overschat je Jimmy Page nogal.
    Hoezo?!

Ik krijg het idee dat ik uit de tent wordt gelokt.

Jimmy Page is één van de belangrijkste gitaristen uit de rock-geschiedenis, punt!
    Ik heb heel wat bootlegs van Led Zeppelin geluisterd, en wat mij opviel is dat ie altijd op zoek was naar de juiste vibe, feel en zich daarbij nogal eens liet gaan. Ik kan dat juist wel waarderen. Vooral live is het enorm belangrijk dat je niet enkel en alleen je riedeltje afdraait. Hij is daar nog steeds een meester in, maar goed, allemaal subjectief natuurlijk.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Hoezo?!
    Jimmy Page is één van de belangrijkste gitaristen uit de rock-geschiedenis, punt!
    Ik heb heel wat bootlegs van Led Zeppelin geluisterd, en wat mij opviel is dat ie altijd op zoek was naar de juiste vibe, feel en zich daarbij nogal eens liet gaan. .

Nou, geweldig:

I rest my case!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    En dan opgescheept zitten met die twee maffe ego's? Mij niet gezien. Heb je Some Kind Of Monster gezien? Wat een idioten....
    Nee die heb ik niet gezien eigenlijk.
    Twee maffe ego's...zou mij als redelijk introvert persoon wel passen, zeker als ze elke maand genoeg overmaken.
    Ik zou het in ieder geval wel een jaartje willen proberen

Senior Member

Standaard

Ik niet, ik heb die docu gezien en die twee zijn echt voor voor een gesticht. Wat een idioten samen. Maar Hetfield alleen is best een sympathieke gozer, alleen die twee samen zijn zulke haantjes, terwijl hetfield veel meer talent heeft dan Lars Ulrich, dat terzijde.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten