Klopt, hij weet het wel, dat is iets wat zeker is.
Zolang je zorgt dat je niks te goed hebt van hem, is er niks mis, zal ik maar zeggen![]()
Pm me anders ff, want ik ben wel benieuwd naar je exacte ervaringen.
Hey toen deed ik of bedoel wij deden toen ook mee... een aantal voorrondes, Paradiso en daarna finale in Utrecht.
Maar kan me niet meer herinneren hoe lang we mochten spelen maar t afbreken en opbouwen moest inderdaad heel snel gebeuren dus had alleen mn top plus mn fx mee en was best wel te spreken over die Koch 4x12 kast.
Paradiso was geloof ik toen ook maar een half uurtje maar geluid was wel te gek hoor daar!
@arjanb01 ff wat anders maar afgelopen zondag moest ik invallen bij een gospel band en Jurgen jullie toetsenist deed ook mee!
Grappig hoe klein die wereld is.
Jurgen is inderdaad onze toetsenist.
We zijn hard aan het oefenen de set voor Paradiso in elkaar te knallen en het loopt nu al lekker!
Ik hoef niet eens de finale te halen, Paradiso is al mooi.
Vriend/kennis/leraar van mij doet nu mee aan Clash of the Coverbands (Lead Gitarist van Mach5) volgens mij hebben ze net gespeeld in de kwart finales?
Grtx, Marc
Bekijk hier mijn gear.
Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!
Voor een band die niet veel speelt kan je er wat leuks aan overhouden maar voor bands die regelmatig spelen is het totaal niet aantrekkelijk.
Favorieten/bladwijzers