Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 139
    Senior Member

Standaard

Er vanaf willen... Eigenlijk helemaal niet, maar de hang naar een compactere en lichtere set die ik ook thuis makkelijker en snel kan inzetten voor opnames heeft het vooralsnog gewonnen.
    Qua sound vind ik de Ernst set nog steeds helemaal te gek! Ik heb echt heel lang met die set gespeeld en sluit niet uit dat het circeltje ooit weer rond wordt... Tja... gitaristen .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

Senior Member

Standaard

Het mooie van dat 19" spul is dat je naar hartelust preamps kunt combineren met poweramps, maar de Traveller past zo goed bij de Rover, dat deze het toch maar moest worden.
    Vind het gewicht vooralsnog best meevallen.
    Traveller in kunststof skb case weegt volgens mij nog lang geen 20 kilo.
    En mijn case met 2 fx processors, iso trafo's, voeding zooi, switchers etc gaat eerder naar de 30 kilo, dus als je eerst die tilt, is de Traveller daarna een lichtgewicht.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 21 december 2015 om 17:06

Senior Member

Standaard

Als ik je verhaal zo lees krijg ik al een hernia als ik dit lees. Al moet ik zeggen dat een top en 412 kast alles bijelkaar ook bijna 50 kg weegt. Het voordeel is dat ik de top en kast op elkaar stapel en met goeie wielen de ruimte in kan rijden.

Senior Member

Standaard

Haha, mijn roadster top met Bogner kast is ook zwaar. Met als nadeel dat Bogner echt super-ruk-wielen gebruikt.
    En ach, wat schiet ik ermee op om een meer draagbare of kleinere set te gebruiken...anders moet ik toch maar de drummer helpen met zijn zooi sjouwen.
    Alleen met festivalletjes zou het handig zijn, maar daar heb ik toch min of meer een hekel aan om te spelen, omdat ik ongeveer een uur nodig heb om op gang te komen...

Senior Member

Standaard

Een uur???
    Ik moet 9 januari met de clash of the coverbands spelen en daar staat gelukkig de set al en daar moeten we een halfuurtje een daverende show in Paradiso geven, dus dan heb ik geen tijd om erin te komen 😂
    Maar het is wel zo hoe lomper en zwaarder de amps hoe lekkerder het klinkt!

Senior Member

Standaard

Een half uur? Jeetjemineetje. Wij hebben in 2007/2008 met de clash of the coverbands meegedaan, maar hebben altijd een uurtje gespeeld volgens mij.
    Maar goed, paradiso hadden we "net" niet gehaald.

Senior Member

Standaard

Per band krijg je 45 minuten, waarvan 15 minuten opbouw en 30 min speeltijd. Paradiso wordt genieten. En ik speel weer over een koch powertone dus goed geluid heb ik sowieso 👍

Senior Member

Standaard

Dat zal smaak zijn, want die Koch kasten houd ik niet van.
    Is het in eerdere rondes dan misschien 1 uur waarvan 15 minuten opbouwtijd? Of het is veranderd sindsdien. Heb nog opnames van >50 minuten van de clash van toen.

Senior Member

Standaard

Waarschijnlijk is de opzet veranderd want volgens mij doen er ook steeds meer bands mee. Dus dat betekent minder speeltijd inderdaad.

Senior Member

Standaard

Ondanks dat ik van die organisator niet echt een hoge pet op heb, is het wel een mooi iets. We hebben er destijds best wat leuke dingen aan overgehouden ook.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten