Sjjjjj!! Geen slapende honden wakker maken!
Sjjjjj!! Geen slapende honden wakker maken!
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook Donald Trump met een lamp zijn.
Mooi man!
Zelfde set up als m'n girltaarleraar had toen ik net bij hem begon👍
Haha, ik weet niet of ik nou achter loop of voor![]()
Na mijn marshall combo heb ik van 1998 tot 2002 volledig 19" gespeeld. Daarna naar top met 19" fx (g major) toen vanaf 2006 top met pedalboard. Vanaf 2012 is het pedalboard weer vervangen voor 19" fx, en nu ga ik weer eens met 19" amps aan de gang (maar doe mijn tops nog niet weg).
Mooie hobby zullen we maar zeggen. Nu nadenken of ik mijn band-4x12 stereo ga maken, of in het kader van schijt aan draagbaarheid (dat rijmt) er een 4x12 bij zet![]()
En uiteindelijk speel je alleen met een beetje reverb en 3 kanalen van je amp. De laatste repetities is het de koch powertone top + 412 kast en een beetje reverb. Pure tone en het beste geluid.
Daar heb je een punt. Stereo is toch vooral thuis leuk. Maar met 2 verschillende cabinetten spelen lijkt me wel wat. Naast de dikke Bogner zo'n schreeuwerige marshall zetten of zo..
Nou Dennis, daar heb je een prachtige eindtrap weten te scoren. Veel succes ermee!!!!
Zeker leuk om 2 compleet verschillende amps naast mekaar in te zetten.
Ik begin die el34 sound steeds lekkerder te vinden en daarbij heb ik ook het voordeel dat die powertone van mij ook een heel mooi dik clean heeft iets waar de meeste Marshalls de mist mee ingaan.
Goede keuze Dennis! Ik zei het toch![]()
Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
Favorieten/bladwijzers