de Volute zit er sinds 1974 niet meer op volgens mij dus wellicht een hernieuwde trip naar de gitaarwinkel ?![]()
de Volute zit er sinds 1974 niet meer op volgens mij dus wellicht een hernieuwde trip naar de gitaarwinkel ?![]()
life sucks and then you die
Haha. Verkoper is ook legit trouwens, ik heb mijn ES bij hem vandaan. Heeft mooi spul te koop te staan trouwens!
Merci mensen, ik ben overtuigd!
Hopelijk heb ik morgen een HNGD![]()
dat is bijzonder, Gibson is er officieel in 1974 mee opgehouden, in 75 zat hij er niet meer op. Ik verbaas me overigens nergens om bij Gibson maar 99 is wel erg laat voor een volute
beetje gegoogled en er zijn latere (met name maple) necks met een volute echter wel binnen jaren waar in het overgrote deel van de productie geen Volute had, geen Idee waarom Gibson het onderscheid maakte, but eniewee er zijn geen customshops en R's met een Volute (klein voorbehoud voor de 68 reissue en de John Sykes maar dat moet ik even nakijken om 100 % zeker te weten)
Als ik ooit een gibson les paul wil, dan wil ik een Customshop les paul custom zoals in de advertentie....maar dan wel zonder dat bigsby geval![]()
Moet weer eens een verse van m'n custom trekken. Ben benieuwd wat je vind.
Favorieten/bladwijzers