Ik kom prachtige tweedehands Ovations tegen. Een tip. Na mijn eerste gitaar kocht ik een Applause Ovation (B-merk). Nu zijn de tweedehands prijzen een stuk beter. En als je gaat proefspelen, neem je zoontje mee. De gun factor is er ook... En kan zomaar wat met de prijs doen...