Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1385 van 1797 EersteEerste ... 38588512851335137513831384138513861387139514351485 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.841 t/m 13.850 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Als ze nou eens een echt goede gibson echt goed kopiëren, dan heb je gewoon een echt goede gitaar
    Dat moet je toch echt aan de Japannertjes overlaten. En die doen dat al vanaf de jaren 70

Standaard

http://www.speurders.nl/overzicht/mu...7.html?sr_ab=0

Terug, en nu met betere teksten dan ooit tevoren...

Senior Member

Standaard

http://http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/2-stratocasters-266381183.html
    niet "oneerlijk" voorgesteld als een echte Fender,
    maar ... , na de hinkstapsprong binnen 14 dagen waarschijnlijk wél te koop als echte Fender ...

Senior Member

Standaard

Tja, als je 2dehands koopt lijkt het mij normaal dat je je wat inleest en de andere partij niet zomaar blind vertrouwt.
    Dan zie je ook onmiddelijk dat dit geen echte fenders zijn, gat voor de trussrod is al een eerste weggever, en de overspoten bellycut en armrest bij de burst is ook duidelijk non-fender.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Tja, als je 2dehands koopt lijkt het mij normaal dat je je wat inleest en de andere partij niet zomaar blind vertrouwt.
    Dan zie je ook onmiddelijk dat dit geen echte fenders zijn, gat voor de trussrod is al een eerste weggever, en de overspoten bellycut en armrest bij de burst is ook duidelijk non-fender.
    Ik zou er in trappen.

Senior Member

Standaard

Allemaal waar, maar een onwetende vader die voor zijn enthousiaste zoon van 13 op zoek gaat naar een gitaar voor zijn verjaardag en voor de prijs van een Squier stuit op een Fender zou hier na een glad verkooppraatje gerust in kunnen trappen........

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik zou er in trappen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Allemaal waar, maar een onwetende vader die voor zijn enthousiaste zoon van 13 op zoek gaat naar een gitaar voor zijn verjaardag en voor de prijs van een Squier stuit op een Fender zou hier na een glad verkooppraatje gerust in kunnen trappen........
    Tja... Ik ben ook van mening dat je geen nepperts verkoopt (uit etisch standpunt) maar als je hierin loopt ligt de fout ook wel voor een (groot) stuk bij jezelf. Er zo maar ter goeder trouw van uitgaan dat iedereen goede bedoelingen heeft is een mooie instelling, maar behoorlijk naief.

Senior Member

Standaard

Tja... Ik ben ook van mening dat je geen nepperts verkoopt (uit etisch standpunt) maar als je hierin loopt ligt de fout ook wel voor een (groot) stuk bij jezelf. Er zo maar ter goeder trouw van uitgaan dat iedereen goede bedoelingen heeft is een mooie instelling, maar behoorlijk naief.
    Juist in het lagere segment zitten meer beginners en onwetenden. Ik denk dat er niet zoveel vaders zijn die bij een budget van €250 een heel vergelijkend warenonderzoek gaan doen, voordat ze voor zoonlief een gitaar gaan kopen. Hooguit dat ze een merknaam googlen en in dit geval denken op een koopje te stuiten als de verkoper niet eerlijk is.

Senior Member

Standaard

dubbel......

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten