Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1383 van 1797 EersteEerste ... 38388312831333137313811382138313841385139314331483 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.821 t/m 13.830 van 17961
    Senior Member

Standaard

ik kan me een topic herinneren waarbij iemand het verkeerde (lees van een andere gitaar) COA mee heeft gekregen van de winkel waar hij hem kocht. En als je daar pas veel later achter komt en dan terug bent gegaan naar de winkel en daar zegt men sorry, maar jouw COA is met een andere gitaar meegeleverd, dan zit je daar mooi mee. Dit kan best zoiets dergelijks zijn..
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Dit lijkt me geen oplichter, misschien niet zo handig dat hij dit via mp doet, want je lokt dit soort reacties uit.
    Ik had in zijn geval gewoon Gibson ff een mailtje gestuurd en die kunnen dan vanuit de fabriek alle COA papieren voormekaar maken.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dit lijkt me geen oplichter, misschien niet zo handig dat hij dit via mp doet, want je lokt dit soort reacties uit.
    Ik had in zijn geval gewoon Gibson ff een mailtje gestuurd en die kunnen dan vanuit de fabriek alle COA papieren voormekaar maken.
    nee hoor, gibson doet helemaal niets voor je in dit geval, kwijt is kwijt, ze zijn ook bang dat er anders meerdere exemplaren in omloop komen
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Beste meneer Gibson, ik heb een COA maar de gitaar erbij mis ik...

Senior Member

Standaard

Slecht vind in dat. Als je kunt bewijzen met serienummer, foto's, desnoods stuur je je gitaar naar Amerika, ik zou er dan alles aan doen de coa terug te krijgen.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Slecht vind in dat. Als je kunt bewijzen met serienummer, foto's, desnoods stuur je je gitaar naar Amerika, ik zou er dan alles aan doen de coa terug te krijgen.
    ik hecht zelf geen waarde aan dat speelgoed maar ik kan me voorstellen dat bij een eventuele doorverkoop zo'n certificaat (en dan met Name het ontbreken) daarvan iets met de prijs doet (ik laat die van mij in de koffer zitten en de koffers zitten weer in een opslagruimte ) Maar bekijk het van de kant van Gibson, het is tegenwoordig vrij gemakkelijk om een goed gelijkende Kopie van een Les Paul te kopen; als het COA dan het einige document zou zijn wat de "authenticiteit" zou waarborgen zou je dan het risico willen lopen dat er meerdere certificaten voor dezelfde gitaar in omloop zijn ?.Het risico bestaat dan dat meer gitaren in twijfel getrokken gaan worden wat de merknaam van Gibson zou kunnen aantasten
    btw je kunt een customshopper nog steeds met een beetje moeite authenticeren als je een chipreader hebt, iedere custom shopper heeft een chip in de neck
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Volgende keer de gitaar maar even mee naar de dierenarts dus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Volgende keer de gitaar maar even mee naar de dierenarts dus
    Is er geen appje voor?

Member

Standaard

hangt af van het type tag. als het hetzelfde soort is als de tags die voor NFC worden gebruikt kan t best zijn dat je die met je telefoon kan uitlezen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Toch gek. Liters bier zijn eroverheen gegaan, allemaal geen probleem, maar 1 vrouw en het gaat allemaal naar de klote. Go figure.

Standaard

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=193843

Zo in het hol van de leeuw, dan heb je wel lef.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten