Had ik ook graag heen gewild. Helaasch krap bij kas (en een pokke eind weg voor mij). Had Carcass wel weer eens willen zien. En Voivod lijkt me ook wel eens leuk. Plus natuurlijk Napalm Death en Obituary (hoewel ik die afgelopen zomer al heb gezien. Blijft leuk)
Infloyd volgende week zaterdag in de Boerderij.. Ben benieuwd, ze spelen heel Amused to death
16 februari 21 pilots in 013
dochter is al helemaal door het dolle, moeders mag meehebben we er gelijk maar een overnachting aan vastgeknoopt
![]()
Volgende maand naar Maria Mena in Paradiso , naar beide concerten die ze opeenvolgend geeft
Had me verheugd op Arno, volgende week in de Melkweg maar blijkt moet ik zelf spelen. Bummer.
het schijnt dat ik 6 maart in brussel ben bij Muse..
dochter is nog niet gestopt met gillen sinds ze uit school is en ik haar de reservering liet zien.
dat wordt een avondje staan in een druk koning boudewijn stadion voor mams ( en ach Muse vind ik dan toch zelf ook wel de moeite waard),
wat is t kind blij
wel een hotelletje geboekt een half uurtje VOOR brussel..want vier uur terugrijden naar t noorden zie ik niet zitten s nachts
Ik de 7e in A'dam naar Muse.
Misschien morgenavond ff naar oude klas/schoolkameraad Julian Sas in Doornroosje.
Maar waar ik het meest naar uitkijk is Scumbash III op 20 februari.
Als ik daags er op (21 feb) nog een klein beetje puf heb ook eindelijk maar es naar The Nameless van onze gevierde forumvriend Mario.
Lee Scratch Perry ligt ook nog in het verschiet op 10 april. Aangezien de oudjes en ook minder oudjes de laatste tijd onverwacht met bosjes omvallen moet ik deze nog ff meepikken.
Laatst gewijzigd door MarkS; 12 februari 2016 om 10:37
gaat de goede kant op.
Cross Linx met o.a. Neil Finn
Jennylee (solo tour van bassist Warpaint)
Nonkeen (Nils Frahm in een band)
Brooklyn Youth Choir ft. Bryce Dessner* (gitarist van The National)
Sigur Rós**
Down The Rabbit Hole met o.a. The National en PJ Harvey
*Best spannend, want 1e Pinksterdag - dus een groter risico dat ik zelf zal moeten spelen.
**Nog veel spannender, want ik ga niet naar Lowlands. Liefst maak ik er een trip naar Bergen van, maar moet nog even kijken (moet ook nog een album financieren)
Favorieten/bladwijzers