Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB-1 Bekijk bericht
Trouwens, als je een plectrum hebt, waarom gebruik je dan niet de Chicago tuning? Gewoon DGbe , de vier hoogste snaren van de gitaar.....
Het is overigens een Morris bluegrass-banjo, waar de 5e snaar van af is gehaald om als plectrum-banjo te kunnen gebruiken, vandaar waarschijnlijk de stemming. Als ik dit onder de knie heb wil ik die 5e snaar wel gaan proberen.