Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 79 van 142 EersteEerste ... 2969777879808189129 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 781 t/m 790 van 1411
    Senior Member

Standaard

Tuurlijk ze dumpen die 2015 modellen met die rare specs nu, omdat de 2016 modellen weer traditioneel zijn van de jaren daarvoor. Volgens mij zijn die 2015 modellen de flop van het jaar.

Senior Member

Standaard

Hmm.... zo een DC vind ik heel aardig anders, toch voor de prijs van een tweedehands Faded.

Senior Member

Standaard

€999, voor een Les Paul Less. Niet mijn ding, wel betaalbaar.

Senior Member

Standaard

Rare specs? Die zelfstemmers lijken mij wel geinig, met een druk op de knop naar open of drop D. Die "gekke" Less+ lijkt mij juist fijne eigenschappen te hebben, lekker dun en licht, coiltap. Ik zal toch niet de enige zijn die dat waardeert.
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Musicstore heeft de Gibsons in de aanbieding, een LP Classic kost 1111€, een Less+ even less...
    Interessant ding, G-force tuners, bellycut en dunner, verstelbare "nulfrettopkam", coiltap.
    Goed nieuws voor de LP liefhebbers met een wat kleinere beurs.

https://www.musicstore.de/nl_NL/EUR/...ZD00001-v8_m2j

Ook veel andere modellen realtief goedkoop op dit moment: https://www.musicstore.de/nl_NL/EUR/...eal-des-Jahres
    dat krantje kreeg ik ook in de bus Je zult een paar maanden geleden maar zo'n 2015 Traditional model voor de de volle mep gekocht hebben.. ben je nou lekker sacherijnig..... en er van uit gaand dat niemand onder kostprijs verkoopt, geeft de Musicstore 'deal of the year' aan dat het dus aanzienlijk minder duur kan.... of ze doen het nu inderdaad om de 2015 modellen kwijt te raken .. waar zo massaal over gemopperd is.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    dat krantje kreeg ik ook in de bus Je zult een paar maanden geleden maar zo'n 2015 Traditional model voor de de volle mep gekocht hebben.. ben je nou lekker sacherijnig.....
    Thomann doet exact t zelfde zo nu en dan. Ik zag dat ik mijn BC Rich exact op t juiste moment had verkocht op marktplaats. nog geen half jaar later was de prijs die ik er tweedehands voor kreeg de nieuwprijs bij thomann.

Senior Member

Standaard

Rare specs? Die zelfstemmers lijken mij wel geinig, met een druk op de knop naar open of drop D. Die "gekke" Less+ lijkt mij juist fijne eigenschappen te hebben, lekker dun en licht, coiltap. Ik zal toch niet de enige zijn die dat waardeert.
    Mits die autotune werkt, en ik zelf allerlei instellingen kan opslaan (lees naar hartelust kloten, zonder mezelf suf te stemmen), ben ik ook zeker te porren voor zelfstemmers.
    Nu ben ik niet into LP, m.u.v. die DC's met P90, waarbij ik met LP op mijn bek gegaan ben, bevalt nagenoeg iedere DC die ik mijn klauwen gehad heb goed.

Senior Member

Standaard

De SG Faded T vind ik zonder meer een mooie gitaar, toch zeker in 'worn brown'. Aantrekkelijke prijs ook, maar ik vrees dat ie niet linkshandig is.

Ik zou ook niet erg gauw een Gibson meer kopen, omdat ik de prijs/kwaliteit vaak om te huilen vind en er wat mij betreft betere alternatieven zijn. Maar voor een SG maak ik gek genoeg dan nog weer een uitzondering. Of niet gek eigenlijk, er zijn geen andere, betere alternatieven, linkshandig sowieso al niet.

Senior Member

Standaard

Eigenlijk bizar, dat prijsverschil tussen een LP standard en een SG standard (of explorer of flying V).

Senior Member

Standaard

Zeker niet. Is wat die eigenschappen betreft ook helemaal mijn ding. Alleen waren degene die ik getest heb bij keymusic om te huilen en meer algemeen hebben alle 2015 modellen (die nu in promotie staan) de absurd brede nek (en toets) die echt heel onnatuurlijk aanvoelt (naast het belachelijke logo op de kop en de holo op de achterkant. De tuners kunnen een meerwaarde zijn wanneer ze werken).

Maar aan deze prijs jeukt het toch om ze toch nog een kans te geven.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten