Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Omdat het er ruig aan toe kan gaan Brad. Het voorstel om het topic pas na 10 uur s'avonds open te stellen heeft het niet gehaald.


Maar, ook hier weer stel ik de vraag, is er een probleem wat opgelost moet worden?
Nou behalve slap gezwets en ordinaire geleuter worden er ook zinnige dingen gezegd . En ook al hebben mensen geen behoefte om mee te doen aan de discussie, ze vinden het wel vaak interessant om het te volgen Op andere fora trekken discussies over zaken die totaal losstaan van het thema van die site soms wel achthonderd hits per dag . En hoe meer bezoekers hoe beter zou ik zeggen .